קיבל בשורה רעה בביה"ח והרס מכשיר יקר; צפו - סרוגים

קיבל בשורה רעה בביה"ח והרס מכשיר יקר; צפו

בני משפחה של אחד המטופלים בבית החולים רמב"ם קיבלו בשורה מרה אודות יקירם, והחלו להתפרע במחלקה. אחד מהם אף תועד במצלמת האבטחה כשהוא הורס מכונת הנשמה ניידת שעלותה נאמדת בכ-20 אלף דולר; צפו בתיעוד

author-image
קיבל בשורה רעה בביה"ח והרס מכשיר יקר; צפו
  (צילום מסך)

בני משפחה של אחד המטופלים בבית החולים רמב"ם קיבלו בשורה מרה אודות יקירם, והחלו להתפרע במחלקה. בין המתפרעים היו גם קטינים ואחד מהם אף תועד במצלמת האבטחה כשהוא הורס מכונת הנשמה ניידת שעלותה נאמדת בכ-20 אלף דולר והיא מיועדת לחולים במצב קשה.

כשצוות בית החולים הבחין במכונה שהושחתה והוצאה מכלל שימוש, הם הפעילו מיד את מצלמות האבטחה. התיעוד סייע להם לזהות את החשוד ואתמול (ראשון) הוגשה נגדו תלונה במשטרה.

"עומס ולחץ אינם תירוץ להתנהגות אלימה", אמר ד"ר מיקי הלברטל, סגן מנהל בית החולים, "זאת התנהגות פושעת שמזיקה לחולים אחרים. בית חולים לא יכול להרשות לעצמו לספוג נזקים כאלה עקב כעס של בן משפחה. אני מקווה שימוצה הדין עם האדם שגרם את הנזק".

(צילום: מצלמות האבטחה; מתוך ynet)

על פי הדיווח באתר ynet, מנתוני משרד הבריאות והמשרד לבטחון פנים, עולה כי מדי שנה מדווחות כ-700 תקיפות פיזיות ומעל 2,700 תקיפות מילוליות בבתי החולים ברחבי הארץ אשר בוצעו על ידי מטופלים או על ידי בני משפחותיהם.

רוב מקרי האלימות מתרחשים בשעות הבוקר ואחר הצהריים ומיעוטם בשעות הלילה. בשנים האחרונות נפתחו כאלף תיקים במשטרה בגין אלימות כלפי הסגל הרפואי, וכחמישית מתוכם הבשילו לכדי כתבי אישום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
שובר כלים בחמתו יהיה ב
| 16-01-2017 14:23
בעיניך כעובד עבודה זרה מה אתם מלמדים אותנו להתנהג הכתבה מיותרת
מלמדים שמי שעובד עבודה זרה
| 17-01-2017 18:38
יקבל את עונשו בקרוב או במאוחר. אין אפס אצל אלוהינו.