התלונן שגנבו לו 280 כבשים, ונשלח למעצר - סרוגים

התלונן שגנבו לו 280 כבשים, ונשלח למעצר

בעל משק שדיווח כי נגנבו לו 280 כבשים, נעצר לאחר שהתגלה כי מכר אותם במסגרת "מכירה שחורה" בכדי להתחמק מרשויות המס. "מדובר בניסיון להונות את רשויות המס"

התלונן שגנבו לו 280 כבשים, ונשלח למעצר
  (צילום: דוברות המשטרה)

בסוף השבוע האחרון התקבלה תלונה במשטרת ישראל בגין גניבת 280 כבשים מדיר במושב באר טוביה. למקום הוזעקו שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם שוטרי מחלקת זיהוי פלילי וחקירות.

הממצאים בשטח, ביניהם חתכים בגדר וסימני פריצה נוספים, העידו כי אכן התבצעה פריצה למקום והמשטרה פתחה בחקירה.

בחקירה מאומצת, ששילבה הפעלת כוחות גלויים ואמצעים טכנולוגיים, התברר שבעל המשק מכר את הכבשים לסוחר ב"מכירה שחורה" ללא דיווח לרשויות המס והחקלאות. עוד עולה מהחקירה כי המתלונן, תושב באר טוביה בשנות ה- 30 לחייו בדה את הגניבה יחד עם שלושה מעובדיו שמסרו עדות בגין העבירה שלכאורה התבצעה.

קצין החקירות שנכח בשטח מסר כי "מדובר בניסיון להונות את רשויות המס וכי החקלאי ניסה לשלשל לכיסו עשרות אלפי שקלים שלא כדין. כשאנו מגיעים לזירת עבירה אנו לוקחים בחשבון את כל כיווני החקירה האפשריים".

בסופו של יום החשוד, יחד עם עובדיו, נעצרו להמשך חקירה שבמסגרתה הודו בנעשה. בימים הקרובים צפויה המשטרה להגיש כנגד החקלאי כתב אישום בגין מסירת ידיעה כוזבת. בנוסף צפויייה יחידת הפיצו"ח לשקול את שלילת רישיון המגדל שברשותו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו