תכירו: שומרת הראש שכל סרוג צריך צמוד אליו - סרוגים

תכירו: שומרת הראש שכל סרוג צריך צמוד אליו

בעקבות הסערות המתקרבות והרוחות הקשות הפוקדות אותנו, בוגר בצלאל, יראל יאיר החליט כי במקום לרדוף אחר הכיפה הסוררת ברוח, לצאת בפתרון מקורי וקליל שישאיר את הכיפה על הראש, אפילו לקרחים או לקצוצי שיער. ורמז: לא מדובר במסטיק או דבק נצמד

תכירו: שומרת הראש שכל סרוג צריך צמוד אליו
  (צילום: יח"צ)

מיזם יצרתי במיוחד רץ בימים אלו באתר מימון ההמונים 'הדסטארט' בשם-"כיפית – Keepit". המיזם, הוא סדרת מוצרים ראשונה מסוגה שתשאיר לכם את הכיפה על הראש גם כשהרוח חזקה ומאיימת להעיף אותה אל הלא נודע, או כמו שהכתב הסרוג, יאיר שרקי מכנה אותה 'רוח אנטישמית'.

"במשך זמן פיתוח הסדרה, בדקתי וחקרתי שיטות שונות וחומרים שונים לחיבורים מתאימים" מספר יראל יאיר, יוזם הרעיון. "לצערי הרב לכולם היו חסרונות רבים ושונים, כמו: דבקים מחומרים כימיים, חומרים מלכלכים ומכתימים, והבעיה הגדולה ביותר היתה חוסר ב"בקרת עוצמת משיכה"ומסביר. "ישנם מצבים בהם הכיפה נמשכת בחוזקה מהראש, מופעל לחץ לא מבוקר על עור הקרקפת ועל השיער היכול לגרום לנזק מצטבר לעור ולשיער. אותו לחץ תלוי בחוזק הדבק או הסיכה שחיברנו לכיפה, נתון זה אינו בשליטתנו ולכן היה צורך להמציא גם 'בקר עוצמת משיכה' שיגן על הקרקפת במקרים אלו".

"כיפית - Keepit" דוגמאות משלבי הפיתוח השונים

"כיפית – Keepit" דוגמאות משלבי הפיתוח השונים

לאחר בדיקת שלל חומרים וחיפושים אחר הפתרון הכי מוצלח, הגיע יראל למיזם "כיפית – Keepit" הכוללת כרגע פתרונות לראש קירח ולשיער קצוץ, אשר מוצמדים לכל כיפה שתבחרו.

הפתרון הכי טוב שנמצא לחיבור בין הכיפה ל"כיפית – Keepit" הוא מהדק משרדי! מספר יראל כן בדיוק כזה מהדק שחור שמונח אצלכם במשרד. ומסביר את הבחירה "כאשר יופעל כוח משיכה חזק מדי על הכיפה, סיכת ההידוק תקרוס ותנתק את הכיפה מהראש וכך תמנע נזק מצטבר מעור הקרקפת ומהשיער".

לראש קצוץ

לראש קצוץ

בערכה לראש קירח, תוכלו למצוא כיפה קטנה ושקופה בקוטר 25 מ"מ, העשויה מחומר שקוף רך וגמיש העומד בתקן רפואי, היוצרת ואקום על עור הקרקפת ובכך משאירה את הכיפה על הראש.

הכיפה הקטנה והשקופה ניתנת להצמדה לכל אותה מצמידים לכל כיפה שתבחרו, באמצעות הידוק קל ומהיר. הערכה מצמידה בקלות כל כיפה/פיאה/מטפחת לראש קירח, היא גם היחידה בעולם ללא שימוש בדבקים ובחומרים כימיים אחרים ומיועדת לשימוש רב פעמי.

בערכה לשיער קצוץ, תוכלו למצוא סיכת מתכת רב פעמית בדמוי מסרק מפותל המצופה בחומר גמיש ועמיד(כמו הסיכות הנמצאות בפיאות), הניתנת להידוק לכל כיפה שתרצו ללא חומרים מתווכים(כמו דבק, חוט ומחט ועוד) המקנה אחיזה חזקה גם כשהרוח חזקה. מתאימה לשימוש רב פעמי.

עד היום פרויקט ה"כיפית – Keepit" פותח עוצב ויוצר הוגש כפטנט עולמי במימון כספי הפרטי של יראל יאיר, וללא כל משקיעים חיצוניים, העלויות עד היום הם מכובדות כמו גם התוצאות הסופיות.

לאחר שהוא השיג תוצאות משביעות רצון ובאיכות גבוהה הוא מזמין אתכם לרכוש לכם ערכה ולתמוך במיזם בסכום הכסף שתרצו.

e4d64ce8-8e6c-4e47-b001-bee7b1964f3e

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו