תלמה מעמיקה את אחיזתה בשוק חטיפי הדגנים ומשיקה את "תלמה to go" – למבוגרים.

לפי נתוני נילסן, ענף חטיפי הדגנים בישראל מגלגל כ-280 מיליון ש"ח בשנה. כשתלמה וג'נרל מילס לבדן מהוות יחד כ-44% מנתח השוק. ענף זה פונה לשני קהלים שונים שמקבלים מענה מוצרי נפרד. על מכירות חטיפי הדגנים למבוגרים חולשים כיום מספר יצרנים בהם: ג'נרל מילס, שטראוס ונסטלה, בעוד שאת קטגוריית חטיפי הדגנים לילדים מובילה תלמה.

יונתן אלבום, מנהל שיווק דגני תלמה ביוניליוור ישראל מסר כי "על אף התחרות הגוברת בשנים האחרונות, שמרה תלמה על מובילות בקטגוריית חטיפי דגני הילדים בישראל. אנו גאים להשיק את סדרת to go שמהווה עבורנו הזדמנות לחזור לשוק חטיפי דגני המבוגרים עם מוצר שמשלב ערך תזונתי, טעמים מעולים ומחיר אטרקטיבי".

הסדרה החדשה מגיעה ב-3 טעמים:
To go חטיף דגנים אפוי עם שוקולד מריר מעולה.
To go חטיף דגנים אפוי עם שוקולד לבן מעולה.
To go חטיף דגנים אפוי עם קרם בטעם יוגורט.

מאגדת חטיף דגנים to go, נמכרת באריזה המכילה 6 חטיפים במשקל 23 גרם לחטיף.

החטיף כשר בהשגחת חוג חת"ם סופר בני ברק.

מחיר: כ-10 ש"ח.

להשיג ברשתות השיווק, בסופר פארם ובחנויות נבחרות.