ברנז'ה: אסתר אלוש זכתה בפרס בתחרות הדובר המצטיין

ברנז'ה: אסתר אלוש זכתה בפרס בתחרות הדובר המצטיין

דוברת המועצה האזורית שומרון אסתר סילם אלוש קטפה את המקום השלישי בתחרות הדובר המצטיין לשנת 2016 של איגוד דוברי הרשויות בישראל

ברנז'ה: דוברת השומרון זכתה ב'דובר המצטיין'
  אלוש זוכה במקום השלישי (צילום: איגוד דוברי הרשויות)

דוברת המועצה האזורית שומרון אסתר סילם אלוש קטפה את המקום השלישי בתחרות הדובר המצטיין לשנת 2016 של איגוד דוברי הרשויות בישראל.

אלוש זכתה בפרס על הובלת המאבק התקשורתי במסגרת מאהל המחאה שהקימו המתיישבים לאחר רצח בני הזוג הנקין הי"ד מול בית ראש הממשלה בירושלים. מאבק שנחל הצלחה רבה בדמות מענה לדרישה לתב"עות והגנה על הישובים באוקטובר 2015.

במקום הראשון זכתה דוברת עיריית כפר סבא על פרוייקט: כפר סבא ירוקה ובמקום השני דוברת מגדל העמק על פסטיבל הקריקטורות.

יו"ר וועדת הפרס פרופ אלי אברהם החוג לתקשורת אוניברסיטת חיפה מומחה למיתוג ושיווק ערים: "אוהל המחאה של מועצה אזורית שומרון להשגת תב"עות מול בית ראש הממשלה" שהוגש לוועד הפרס קיים הסבר והבנה של האתגר השיווקי, הגדרת מטרות שיווקיות ברורות,  שימוש בחשיבה אסטרטגית וקביעת טקטיקות מתאימות, העדפה של קהל יעד ארצי ומיקוד בתקשורת הארצית שהצלחה בה מראה על יצירתיות והבנה של האתגרים התקשורתיים וכן הוצגו הצלחות מוכחות לקמפיין. בשל הישגים אלה זוכה פרוייקט זה במקום השלישי בתחרות כוכב העיר לשנת 2016".

מעצבים את דמותו של השומרון

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך את אלוש על הזכיה ואמר: "אנחנו שמחים להוביל בכל התחומים ובשנת 2016 אנחנו שמחים שהשומרון התברך באחת הדוברות המובילות בארץ. אין ספק שהמהלך התקשורתי שליווה את פעולות המחאה היה נדבך חשוב שהניב פירות רבים עבור תושבי יהודה והשומרון. מדובר באחת המלחמות החשובות שניהלה ההתיישבות".

נורית דאבוש נשיאת האיגוד ולשעבר יו"ר הרשות השנייה: "תחרות כוכב העיר באה לבחון בעין מקצועית נטולת פניות את עבודת הדוברים ברשויות המקומיות. אלוש הוכיחה כי היא ראויה לפרס. כמרצה שלה לשעבר עוד בימיה כסטודנטית לתקשורת חשתי סיפוק וגאווה להעניק לה את הזכייה".

אלוש הודתה לראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שאיפשר לה להיות חלק מהמאבק החשוב הזה ולהוביל את המאבק התקשורתי ואמרה: "מאז הגירוש מגוש קטיף אותו נאלצתי לחוות עם משפחתו של בעלי, אני רואה זכות ושליחות בהסברת יו"ש. זו זכות גדולה עבורי להוביל את המאבקים התקשורתיים של השומרון מצד אחד ואת עיצוב תדמית השומרון מצד שני. ואני מקווה שבשנה הבאה אזכה במקום הראשון לא על הובלת מאבק תקשורתי אלא על הובלת מיתוג מחדש של השומרון בדעת הקהל הישראלית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו