כל הנוצץ – זהב - סרוגים
חדש על המדף, צרכנות, תוכן שיווקי

כל הנוצץ – זהב

חזקה ומרשימה, עדינה ורגישה – המטלית החדשה של HG, להסרת לכלוך ושאריות מעיטורי זהב ותכשיטים

כל הנוצץ – זהב

תכשיט הוא קצת כמו האישה העונדת אותו – מצד אחד חזק ומרשים, אך מצד שני גם עדין ורגיש. וכמו שלא תטפחי את עצמך בחומרים העלולים להזיק לך, כך גם לא תרצי להזיק לתכשיטים שלך. אם עד היום השתמשת במשחת שיניים, סודה לשתייה, חומצת תפוזים או נוזל כלים, כדאי שתדעי – לא מומלץ להשתמש בחומרי ניקוי חזקים להברקת עיטורי זהב ותכשיטים, משום שאלו עלולים לפגוע בזהב או בחומרי הגלם עצמם, ולגרום ליותר נזק מאשר תועלת – בדיוק כפי שסבון הכלים או חומצת תפוזים מזיקים לידיים שלך, כך הם גם עלולים להזיק לתכשיטים שלך. גם הניקיונות, עבודות הבית ואפילו האוויר יכולים לפגוע באיכות התכשיטים שלך, משום שזהב וכסף הן מתכות רכות הנשחקות עם הזמן בהתאם למידת השימוש בתכשיט, ודורשות יחס עדין ומיוחד.

מטלית להברקת זהב

אז מה הפתרון? המטלית החדשה והעדינה של HG – Gold & jewelry Shine cloth, היא הפתרון המיטבי והאידאלי להסרת לכלוך ושאריות מעיטורי זהב ותכשיטים, ומעניקה גימור מבריק במיוחד, ללא צורך בחומר ניקוי נוסף. בזכות גודל הבד – 30×30 ס"מ, ניתן להימנע מנגיעה בזהב בידיים (טביעות אצבע פוגעות בגימור המבריק). בד המטלית מורכב מטקסטיל איכותי במיוחד, בעל יכולת ניקוי ותערובת של חומרים פעילים משקמי הברקה, הניתנים לשימוש והברקה יומיומיים.

תכשיט מבריק

איך זה עובד? יש לשפשף את התכשיט עד להברקתו. להסרה קלה במיוחד של משקעים, ניתן להרטיב את הבד במים. ככל שהבד שחור יותר, כך התוצאות תהיינה טובות יותר, כאשר הבד ישמור על איכויותיו עד לשחיקתו, גם כאשר הוא משחיר לגמרי. המטלית מתאימה גם להברקת חפצי זהב.

 

המחיר: 29.90 ש"ח.

להשיג בחנויות לחומרי בניין.

לפרטים והתרשמות

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו