אורי בנק התפטר: לא יכול להמשיך לכהן לצד פרל - סרוגים

אורי בנק התפטר: לא יכול להמשיך לכהן לצד פרל

חבר הנהלת מועצת גוש עציון, הודיע על התפטרותו מהנהלת המועצה בעקבות התנהלותו של ראש המועצה דוידי פרל. "אין כל אפשרות סבירה להמשיך לתפקד כרגיל כראש המועצה כאילו דבר לא קרה"

author-image
אורי בנק התפטר: לא יכול להמשיך לכהן לצד פרל
  (צילום מסך מתוך ערוץ היטיוב של אורי בנק)

פרשת דוידי פרל.

אורי בנק, חבר הנהלת מועצת גוש עציון, הודיע לראש המועצה דוידי פרל כי הוא מתפטר מהנהלת המועצה וזאת בשל התנהלותו של פרל בשבועות האחרונים מאז התפוצצה פרשת דמי השתיקה נגדו.

בהודעה ששלח לתושבי הגוש, כתב בנק: "שלחתי לראש המועצה את מכתב ההתפטרות מהנהלת המועצה. הנימוקים לצעד זה נמצאים בגוף המכתב. למען הסר ספק: הגוף שאני מתפטר ממנו הוא "הנהלת המועצה" שהינו פורום מצומצם המורכב מראשי המועצה ומספר חברי מליאת המועצה. לעת עתה אינני מתפטר מחברותי במליאת מועצת גוש עציון".

להודעה ששלח לתושבי גוש עציון , צירף בנק גם את המכתב ששלח לפרל, בו כתב ביו היתר: "בפגישת חברי המועצה איתך ביום חמישי האחרון, ביקשתי עם עוד מספר חברים שתשעה את עצמך באמצעות יציאה לחופשה, שבמהלכה תצא למסע ציבורי לטיהור שמך ופיזור הענן הכבד שמרחף מעל ראשך כעת".

בנק הוסיף כי "בנסיבות שנוצרו, גם אליבא דשיטתך שלא עשית שום דבר פסול ושהסכמת לשלם כספים רק "על מנת למנוע פרסום השמצות שהובהר לי שיפורסמו אם לא אשלם" ולאור התסיסה סביב הפרשה שיש כעת במספר מיישובי הגוש – אין כל אפשרות סבירה להמשיך לתפקד כרגיל כראש המועצה כאילו דבר לא קרה".

לדברי בנק: "תושבי גוש עציון וחברי המליאה המייצגים אותם חייבים לראות שאתה נלחם מלחמה אמיתית על חפותך אם אתה רוצה להשיב את האמון שלהם בך כראש המועצה. לאור סירובך להיענות לבקשתנו הנ"ל, אני לא רואה אפשרות להמשיך לכהן בהנהלת המועצה לצידך ומתפטר בזאת מתפקידי בהנהלת המועצה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אל תתפלאו אם בין
נעמי חלוץ | 27-09-2016 19:29
המתמודדים בבחירות הבאות לראשות המועצה תמצאו את השם אורי בנק. והמבין יבין.
2
עכשיו מבינים מה...
ברק | 28-09-2016 17:23
עכשיו מבינים מה ניסו לעשות המתלוננות של בוכריס? לקבל כסף...