הפתיע לטובה: טראמפ הגיב לראשונה על התמוטטות קלינטון

הפתיע לטובה: טראמפ הגיב לראשונה על התמוטטות קלינטון

לאחר שתיקה ארוכה (יחסית למה שהוא רגיל), התייחס המועמד הרפובליקני לראשונה להתמוטטותה של יריבתו בניו יורק וסיפק הצהרה אמפטית: "מקווה שהיא תרגיש טוב בקרוב"

טראמפ הגיב לראשונה על התמוטטות קלינטון
  צילום: שאטרסטוק

הבחירות בארה"ב. אחרי שתיקה ארוכה (יחסית אליו) המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, התייחס בצהריים לראשונה להתמוטטות של יריבתו הילרי קלינטון.

"אני לא יודע מה קורה כמוכם. אני רואה מה שאני רואה. היה את התקף השיעול ואני מניח שזה גם דלקת ריאות. אני מקווה שהיא תבריא ותחזור למסלול ונראה אותה בעימות", אמר טראמפ בהתבטאות פרווה יחסית לסגנונו המשתלח בדרך כלל.

אתמול התמוטטה קלינטון במהלך את הטקס לציון יום השנה לפיגועי 11 בספטמבר בניו יורק ותועדה מועדת לפני הכניסה לרכבה.

צפו בהתמוטטות

 

טראמפ נשאל בראיון לתוכנית "Foxs and Friends" אם בריאותם של המועמדים לנשיאות היא סיפור, והוא השיב: "אני חושב שזה סיפור. למעשה, בשבוע שעבר עברתי בדיקה רפואית. כשהתוצאות יגיעו אני אפרסם מספרים מאוד מאוד מדויקים. אני מקווה שהם הולכים להיות טובים. אני חושב שהם הולכים להיות טובים. אני מרגיש נהדר". הודעתו של טראמפ כי יפרסם בקרוב את המידע על מצבו הרפואי באה כמה ימים לאחר שעשה זאת המועמד שלו לסגן נשיא, מושל אינדיאנה מייק פנס, והיא עשויה להפעיל לחץ גדול על קלינטון לפעול כמוהו.

בינתיים ביטלה קלינטון את כנסי הבחירות שהיו צפויים לה בקליפורניה, ותתמקד בהחלמה ובאגירת כוחות להמשך הקמפיין. מהצוות הרפואי שלה נמסר כי היא סובלת מדלקת ריאות. בעוד שבועיים ייערך העימות הראשון בין שני המועמדים לנשיאות.

התגובה המאופקת יחסית של טראמפ, נעשתה ככל הנראה בעצת מטה הבחירות שלו שיעץ לו לשתוק ולתת לסרטון בו נראית קלינטון 'גמורה' את העבודה. מצבה הבריאותי של המועמדת הדמוקרטית בת ה-68 מטריד מאוד את האמריקנים שחוששים כי היא מסתירה מהם את מצבה האמיתי. טראמפ בן ה-70 אמנם מבוגר יותר אך נראה בריא וזוכה לפחת בתחום הגופני לאמון הציבור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו