אסף אמדורסקי: "אני מתבייש להגיד שאני לא מכיר את התורה"

אסף אמדורסקי: "אני מתבייש להגיד שאני לא מכיר את התורה"

המוזיקאי אסף אמדורסקי, שנתפס בעיני רבים כסמל החילוניות התל אביבית, הפתיע בחודשים האחרונים כאשר שמו עלה כמי שמחפש להתקרב לדת: "אני בא מבית שהוא מאוד אנטי ואני לא מקבל עליי את מה שעשו הדור שלפניי"

"אני מתבייש להגיד שאני לא מכיר את התורה"
  (Tomer Neuberg/Flash90)

המוזיקאי אסף אמדורסקי, שנתפס בעיני רבים כסמל החילוניות התל אביבית, הפתיע בחודשים האחרונים כאשר שמו עלה כמי שמחפש להתקרב לדת, עכשיו הוא מספר כי לדעתו מדובר בתהליך שכל אחד עובר בשלב מסויים בחייו.

"אני מאמין שמדובר בהליך שכל אחד עושה בזמן שלו, אם מטעמים אינטלקטואליים או מטעמים רוחניים או מטעמים פרקטיים. הדרך מובילה אותך לשם, או הגיל או ההורות או הקרובים אליך", סיפר אמדורסקי לאתר ynet.

"אני לא מתבייש להפשיל שרוולים, לפתוח ספר ולראות מה כתוב שם, כי אני לא יודע", אמר. "אני בא מבית שהוא מאוד אנטי ואני לא מקבל עליי את מה שעשו הדור שלפניי או שני דורות שלפניי. היה להם חשוב למגר כל עניין של יהדות כי זה היה כמעט נגד הציונות"

אמדורסקי מבהיר כי "בנושא הזה אני קצת מטיל ספק, ואומר – מה שהיה נכון להורים שלנו, אולי לא כל כך נכון לנו, וכדאי פשוט קודם כל לדעת מה כתוב שם, ואחרי זה לבחור באיזה אופן אתה רוצה לחיות. אני מתבייש להגיד שאני לא מכיר את התורה, אני רוצה להכיר יותר, זה חשוב לי גם כיוצר וככותב, וכאדם שמתעסק בעברית, זה המקור של העברית. לא להכיר את המקורות זה פשוט להיות מנותק מכל קונטקסט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לאסף
| 08-09-2016 23:05
כל אדם חושב מגיע למסקנה שהעולם לא הפקר ויש בורא לעולם. הדור הקודם עזב את התורה כדי להקים את המדינה וזו ירידה למען עליה.
2
אשריך צדיק
| 09-09-2016 6:22