בשנים האחרונות תחומי הפנצ'ריות ומוסכים המורכבים בעיקר מחנויות יחידות הולכים ומתרחבים לכדי רשתות גדולות. הרשתות לוקחות את הקונספט הישן ומתאימות אותו לימינו אנו ולרצונות הצרכנים.

רשת צ'ק אפ היא דוגמה בולטת לרשת של פנצ'ריות שמביאה עמה בשורה מהפכנית חדשה עבור הצרכן, שלא הייתה קיימת לפני. בצ'ק אפ ניתן למצוא מרכזי שירות מסודרים המלווים בנציגי שירות בתלבושת ייצוגית המוכוונים לסייע בכל שאלה הקשורה לבטיחות הרכב. המרכזים אשר מעוצבים וממוחשבים בצורה הייטקיסטית חדשה מעניקים חווית שירות חדשה ואמינה ללקוחות אשר שמה במרכז את בטיחות הרכב.

תץמונה 2

נשים כבר לא צריכות לפחד

החוויה הצרכנית החדשה נעשית בשקיפות מלאה מול הלקוח ומאפשרת לו לקבל אבחון והמלצות ע"י מומחים לבטיחות הרכב ללא עלות, זאת ועוד, ניתן לבחור את הצמיג האופטימאלי לרכב בעזרת סימולציה ממוחשבת ובנוסף, קבלת חבילת הטבות משלימות ברכישת זוג או רביעיית צמיגים הכוללת: כיסוי נזק לצמיגים, שירותי דרך להחלפת גלגל (הפחד הגדול ביותר של הנשים להיתקע באמצע כביש עם פנצ'ר), תיקון תקרים, רוטציה, מילוי צמיגים בחנקן, אחריות מורחבת ואפילו הורדה במע"מ!

הבשורה החדשה מביאה עמה קהל יעד חדש שבעבר השתדל לא להגיע לפנצ'רייה – נשים.

כיום, נשים לא צריכות לחשוש מהמילה פנצ'רייה, צ'ק אפ מעוצבת ונראית כמו בית קפה, מעסיקה נשים כנציגות שירות ודוגלת בשקיפות במחירים.