הותר לפרסום שם הזמרת שנעצרה בחשד לשימוש בסמים בצבא - סרוגים

הותר לפרסום שם הזמרת שנעצרה בחשד לשימוש בסמים בצבא

הזמרת ענבל ביבי, המוכרת בעיקר מהשתתפותה בתכנית הריאליטי המפורסמת 'אקס פקטור', היא הזמרת שנעצרה בחשד לשימוש בסמים בזמן שירותה הצבאי

author-image
הותר לפרסום שם הזמרת שנעצרה בחשד לשימוש בסמים בצבא
  (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של The X Factor Israel)

הזמרת ענבל ביבי, המוכרת בעיקר מהשתתפותה בתכנית הריאליטי המפורסמת 'אקס פקטור', היא הזמרת שנעצרה בחשד לשימוש בסמים בזמן שירותה הצבאי, כך דווח היום (חמישי) באתר 'וואלה'.

כזכור, על פי העדויות, משטרה צבאית שהגיעה לביתה בשעות הבוקר המוקדמות ביום שלישי האחרון, תפסה אצלה סם מסוג גראס ועצרה אותה במקום להמשך חקירה בתחנה. נכון לעכשיו, הזמרת נמצאת בחקירה של המשטרה הצבאית וכל הופעותיה בוטלו

ביבי אינה החיילת המפורסמת הראשונה שהסתבכה לאחרונה עם צה"ל. רק לפני פחות מחודש פורסם שבנם של יעל אבקסיס וליאור מילר, מורי, נעצר בחשד לשימוש בסמים, ובהפרש של כמה ימים פורסמה פרשת און רפאלי במתן שוחד לרס"ר הבסיס שלו.

כזכור, און רפאלי, ועוד ארבעה חיילים נוספים חשודים במתן טובות הנאה לנגד בבסיס תל השומר בתמורה לקבלת פטורים שונים, חופשות, היתרי כניסה עם רכב והקלות נוספות בתנאי השירות.

לפני מספר שבועות הגיע לידי חוקרי מצ"ח מידע (ככל הנראה מאחד מהחיילים בבסיס) לפיו רפאלי והחיילים הנוספים מקבלים טובות הנאה מהנגד ובתמורה נותנים לו כספים, מתנות יקרות וקונים לו ארוחות צהריים.

על פי החשדות, החיילים הנחקרים לא רק זכו לפטור מתורנויות שונות אלא לעיתים זכו גם לפטור מהגעה לבסיס במשך בתקופות קצרות, יציאות מוקדמות הביתה ולא פחות חמור מכך – כניסה לבסיס עם כלי רכב פרטיים

הנגד עצמו, המשמש כרס"ר הבסיס, חשוד בקבלת שוחד ובשימוש במסמכים צבאיים בניגוד לחוק, מרמה והפרת אמונים, התנהגות שאינה הולמת וחריגה מסמכות.

בעקבות הכחשותיו של הנגד, החיילים יזומנו בימים הקרובים לחקירה נוספת, במהלכה יתכן שהם יתבקשו להשתתף בעימות עימו. כמו כן, החוקרים מתכוונים לגבות עדויות ולחקור חיילים נוספים, בעבר ובהווה, בחשד שנהגו לתת גם הם שוחד לאותו רס"ר בתמורה להקלות ופטורים.

לפי ההערכות התיק יועבר בקרוב לפרקליטות ויוגשו כתבי אישום לבית הדין הצבאי נגד מרבית המעורבים. עו"ד עידן פסח המייצג שניים מהחשודים מסר כי מרשיו מכחישים כל קשר לפרשה ומאמינים בחפותם

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו