נתניהו מגלה: זו הסיבה שלקחתי את תיק התקשורת - סרוגים

נתניהו מגלה: זו הסיבה שלקחתי את תיק התקשורת

על רקע העימות המתוקשר עם נפתלי בנט, ראש הממשלה מבהיר כי הסיבה שהוא לקח על עצמו את תיק התקשורת היא שהוא היחיד שיכול לעמוד בלחצים

נתניהו מגלה: זו הסיבה שלקחתי את תיק התקשורת
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

סערת התאגיד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בפתח ישיבת הממשלה לסערת התאגיד הציבורי והמשבר בקואליציה שהגיע בעקבותיה, שגרר עימות מתוקשר בינו לבין יו"ר 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט.

"אני מבין שיש רצון של פוליטיקאים למצוא חן בעיני כמה גורמים בתקשורת שרוצים לשמר את המונופול שלהם על מה שהציבור ישמע ויקרא", אמר נתניהו.

על פי הדיווח של כתב חדשות 2, עמית סגל, נתניהו הוסיף כי "זו בדיוק הסיבה שלקחתי על עצמי את תפקיד שר התקשורת – כי אני יכול לעמוד מול כל הלחצים של כלי התקשורת. רק אני יכול לעמוד בלחצים ובמתקפות".

"התפקיד שלנו הוא לעשות את מה שנכון לציבור – תחרות, תחרות ועוד פעם תחרות. זה בדיוק מה שנעשה", חתם.

כאמור, מאז אתמול מתנהל עימות חריף בכלי התקשורת בין נתניהו לבנט, כאשר היה זה ראש הממשלה שהאשים את בנט ואיילת שקד בחבירה לשמאל במטרה להפיל את שלטונו. בנט ושקד לא נשארו חייבים והבוקר שחררו הודעה חריפה משלהם כאשר האשימו את נתניהו בירי בתוך הנגמ"ש "בדיוק כמו שהצביע בעד תכנית ההתנתקות והרס גוש קטיף". אלא שכאן העימות לא תם. בתגובה להאשמה כי נתניהו יורה בתוך הנגמ"ש הגיבו גורמים בליכוד כי בנט כבר מזמן לא נמצא בנגמ"ש אלא הוא חופר מנהרות ביחד עם יאיר לפיד מתחת לשלטון הליכוד.

כעת נראה כי מערכת היחסים בין השניים נמצאת במתיחות שיא וסביר להניח ששחרור ההודעות לתקשורת לא הגיע לסיומו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ביבי ידוע כאחד שעומד בלחצים... עוד מימי המנדט הבריטי.
נו באמת ארדואן בלי שפם | 01-08-2016 18:48