בניגוד לטענת הרפורמים: אין אפליה בכותל המערבי/ טור דעה

בניגוד לטענת הרפורמים: אין אפליה בכותל המערבי/ טור דעה

המאבק הוא לא על אפליה ולא על פגיעה בזכויות. אין שום אפליה. המאבק, הן של הרפורמים והן של החד-מיניים, הוא על זכותם לשנות סדרי בראשית ולממש את הסטיות שלהם. אף אחד לא מפלה אותם לרעה ואף אחד לא מונע מהם את מה שיש לאחרים

אין שום אפליה נגד הרפורמים או החד מיניים
  אף אחד לא מפלה אותן. נשות הכותל (הדס פרוש/פלאש90)

 

דוברת התנועה הרפורמית התלוננה היום בבקר על אפליה לרעה. היא התלוננה על כך שמפלים את הרפורמים לרעה ברחבת הכתל. היא טענה שבניגוד להבטחות של נתניהו שלפיהן לכל יהודי יהיה מקום ברחבת הכתל, לרפורמים לא נותנים שם מקום. עובדה: לא מאפשרים להם להקים שם מניין מעורב של גברים ונשים. ממש אפליה.

איכשהו זה מזכיר לי את טענות האפליה של החד-מיניים. גם הם טוענים שמפלים אותם לרעה במדינה. לא נותנים להם שויון זכויות. לא מאפשרים להם להתחתן.

וזה כמובן שקר. כל יהודי מוזמן לבוא אל הכתל ולהתפלל בו, גם הרפורמים. וכל יהודי מוזמן להתחתן במדינה כמו כל אדם אחר. גם החד-מיניים. (אדרבה: מי שפוגע בזכותם להתחתן זה ארגוני הלהט"בים למיניהם שמשכנעים אותם שהם לא מסוגלים להתחתן). כל איש במדינה מוזמן להתחתן עם אשה.

המאבק הוא לא על אפליה ולא על פגיעה בזכויות. אין שום אפליה. המאבק, הן של הרפורמים והן של החד-מיניים, הוא על זכותם לשנות סדרי בראשית ולממש את הסטיות שלהם. הם יכולים לטעון שגם זה מאבק לגיטימי, אז אדרבה, שיטענו. שיגידו על מה הם נאבקים. אבל שיגידו את האמת ולא יטענו לאפליה. אף אחד לא מפלה אותם לרעה ואף אחד לא מונע מהם את מה שיש לאחרים.

מתחבאים מאחורי המסכנות

אבל מסתבר שהם יודעים שאם הם יגידו על מה באמת הם נאבקים, הציבור לא יקבל את טענתם. אז הם מחליטים להתקרבן ולהתמסכן. התנועות הכי כוחניות במדינה טוענות שהן מסכנות ומופלות לרעה, מבקשות רחמים ומקבלות.

לפני זמן מה טענה מישהי נגד קבלת הפסוקים בתורה המצוים להרוס בתי עבודה זרה (וכבר עסקנו בכך), ותהתה למה להתחבר דוקא לפסוקים כמו "אבד תאבדון את כל המקומות אשר עדו שם הגויים… את אלהיהם" ולא מתחברים לפסוקים כמו "כי ביתי בית תפלה יקרא לכל העמים". מעבר לעובדה שאני חייב למחות נגד הגישה המבקשת לקרוא בתורה סלקטיבית ולקבל רק את מה שמוצא חן בעיניה, הגברת פשוט לא הבינה את הנביא. הנביא לא התכוון שבבית ה' כל העמים יעבדו את העבודה הזרה שלהם. ממש לא. הוא התכוון שבבית ה' כל העמים יעבדו את ה'. וביתי בית תפלה יקרא לכל העמים לעבוד בו את ה'.

אבל משום מה לאנשים ברור שאם לא מקבלים אותם עם כל הסטיות שלהם – פוגעים בזכויותיהם. אנשים עם סטיות משדרים שהם רוצים לא רק שוויון אלא זכויות יתר. הם מבקשים לטעון שהזכות שלהם לסטות היא זכות בסיסית.

אז זהו שלא. איש לא פוגע בזכויותיכם, לא מקפח אתכם ולא מפלה אתכם. ואם אתם נאבקים על מתן לגיטימציה למה שהיום אין לו לגיטימציה – אנא אִמרו זאת במפורש, ואל תתחבאו מאחורי טענות של קיפוח.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
האינקוויזיציה
אסף | 07-07-2016 13:30
הטענות שלך שוות ערך לטענה כמו "האינקוויזיציה לא הפלתה לרעה יהודים , כל יהודי מוזמן לחיות כל עוד הוא ממיר את דתו ". אתה במו ידיך ביטלת את כל הקונספטט (שמקובל מאוד בעולם ) של הפרדת דת ומדינה , וכל זה בלי טיעון אחד שאפילו שווה התייחסות .
2
הם צרכים מיד ניתוח חולי נפש
שפירא | 07-07-2016 15:04
3
יסלח לי כותב הטור
יהודי ממלכתי | 07-07-2016 15:28
שהפטפטת שלו כנראה באה מחוגי מדע מדינה באוניברסיטה ולא מהווי הקודש של הישיבה... בדבריו אין הגיון פנימי או חיצוני... לחדמיניים ולרפורמים אין זכויות פה בארץ ברוך ה'... לחדמיניים אין זכות להתחתן בגלל שהסטייה שלהם לא מתיישבת עם זה, אומרים להם או שתפסיקו להיות סוטים או שלא תתחתנו, כך שלא מקנים להם את הזכות. אותו דבר הרפורמים הסוטים גם כן (מתוה"ק) ורחבת הכותל ...אבל איתי חושב שהוא יצא דמוקרט גדול שהוא יגיד, "פה לא מונעים זכויות, פה מפלים! אה, גם מפלים לא!" לא ניפלה צדיק מרשע? מעקם ממישיר דרך? למה אתה מחזר אחרי פתחי החילונים, שבכ"מ אומרים שזה רע הן שאתה מפלה הן שאתה "שולל" מהם זכויות? ץאמין בצדקת דרכך איתי ואל תכשל!!
4
הסוטים והרפורמים פוגעים בכולנו ,כיוון שמעשיהם עלולים
ר | 08-07-2016 0:03
לגרום לגלות. " ולא תקיא הארץ אתכם בטמאכם אותה".