גליק: "נבחרתי לכנסת כנציג יש"ע לא יו"ש" - סרוגים

גליק: "נבחרתי לכנסת כנציג יש"ע לא יו"ש"

חבר הכנסת יהודה גליק השתתף היום במליאת מועצת יש"ע שהתכנסה בכנסת ואמר כי הוא אינו נבחר לליכוד כנציג יו"ש אלא כציג יש"ע

author-image
גליק: "נבחרתי לכנסת כנציג יש"ע לא יו"ש"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חבר הכנסת יהודה גליק, נציג מחוז יש"ע בליכוד, התארח היום (שני) במליאת הנהלת מועצת יש"ע שהתכנסה בכנסת. גליק פנה ליו"ר מועצת יש"ע והמועצה האזורית מטה בנימין מר אבי רואה מיד לאחר היבחרו וביקש להיפגש עם הנהלת מועצת יש"ע כנציג מחוז יש"ע בליכוד בכנסת.

גליק הציג בפני הנהלת המועצה את תחומי עשייתו בכנסת ושמע מפי חברי ההנהלה על הנושאים שעומדים על הפרק.

בתוך כך הודיע ח"כ גליק לחברי המועצה כי הוא פתח מוקד לפניות אזרחים מיהודה ושומרון שאליה יכולים לפנות אזרחי ישראל תושבי יהודה ושומרון שנתקלו בבעיה שלא באה לידי פתרון על ידי הרשויות המוסמכות.

יו"ר מועצת יש"ע מר אבי רואה אמר כי הוא "מברך את הח"כ החדש יהודה גליק על כניסתו לכנסת. פעילות החוץ פרלמנטרית החשובה מוכיחה כי מרצו הרב ויכולותיו יסייעו להתיישבות ביש"ע במהלך כהונתו בכנסת. כולנו מאחלים לו הצלחה רבה למען עם ישראל".

חבר הכנסת יהודה גליק התייחס למשבצת ממנה נבחר לליכוד ואמר: "נבחרתי לכנסת כנציג מחוז יש"ע בליכוד ולא נציג יו"ש. לא הרמנו ידיים מחבל עזה. אני רואה את עצמי כשליח וחייל של כל תושבי יהודה ושומרון בכנסת. אעשה כל שביכולתי על מנת לאפשר לתושבי יהודה ושומרון חיים נורמליים, אקדם את השוואת החקיקה ביו"ש ואת הריבונות על כל מרחבי ארץ ישראל ואפעל לסיכול יוזמות מדיניות הרסניות. אני קורא לכל אזרחי ישראל תושבי יהודה ושומרון שנתקלו בבעיה ולא מצאו לה פתרון לפנות ללשכתי במוקד המיוחד שהוקם לצורך כך ואשתדל לסייע בכל עניין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו