מדהים: ההזמנה לחתונה ששברה את הרשת - סרוגים

מדהים: ההזמנה לחתונה ששברה את הרשת

הזמנה לחתונה, או ליתר דיוק, פתק שהוצמד להזמנה, ובו מבהיר הזוג למוזמנים כי הם המתנה, כבש את הרשת ולא השאיר את הגולשים אדישים

מדהים: ההזמנה לחתונה ששברה את הרשת

עונת החתונות כבר בעיצומה וסוגים רבים של הזמנות מחולקות כמעט בכל בית בישראל, אך הזמנה שרצה השבוע ברשת לא השאירה את הגולשים אדישים.

אמנם על פי התאריך המופיע על ההזמנה החתונה כבר התקיימה לפני כשבוע אך הנתון הזה לא מונע מהגולשים להמשיך ולהפיץ אותה ברשת.

במבט ראשון ההזמנה הראית כמו כל הזמנה רגילה, אך פתק שהוצמד לה מספר את הסיפור המיוחד. כי בעוד רוב הזוגות שמתחתנים מייחלים להצליח "לכסות" את האירוע הזוג המדובר ביקש את ההיפך ממוזמניו: לא מצפים שתכסו לנו את האירוע.

תחת הכותרת "משהו קטן שהיינו שמחים שתדעו", כתב הזוג: "לחלקנו חולפת לפעמים בראש המחשבה שחתונה זה סוג של קנס, שזה שהזוג החליט להשקיע באירוע נוצץ, אומר שהאורח חייב לכסות להם את העלויות. שערך המתנה – ערך המנה. אז לא…"

"אם קיבלתם הזמנה זו, סימן שאנחנו פשוט רוצים תבואו ותשמחו איתנו. בשבילנו אתם המתנה!", ציין הזוג המיוחד.

לאלה שבכל זאת רוצים לנהוג כמו שנהוג בכל חתונה, הציע הזוג הצעה מעניינת: "רוצים בכל זאת לכבד אותנו במתנה? נבקש מכם לשים במעטפה אחת את המתנה ללא פרטים מזהים,  כך שכל אחד יוכל לתת מכל הלב, כמה שירצה באמת, בלי שום הרגשה של "לא נעים", או של "צריך לכסות". ובמעטפה נוספת – כרטיס ברכה, גם כן מכל הלב".

"כמובן שזו רק הצעה שלנו", הבהיר הזוג כדי לא להשמע נחרץ מדי. "מי שאינו מעוניין בכך, או שמעוניין לתת מתנה מסוג אחר, נאמר גם לו: תודה רבה".

בתחתית הפתק החריג נכתב: "בתקווה שככה נשנה מוסכמות חברתיות שגויות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
מתוקים מדבש. מזל טוב
נחמה | 16-06-2016 20:47
2
יפה מאוד אבל זה לא רק מוסכמות
| 16-06-2016 22:21
אלא חיוב לעזור לזוג החדש .שנאמר מי שלא משמח חתן וכלה לא יכול לאכול מהסעודה .לצאת מהחתונה עם כיסוי זה גם חלק מהשמחה.אולי מי שעשיר יכול לבקש בפירוש לבוא בלי מתנות.
3
הנותן מתנה לחברו צריך להודיעו
חסרי הכרת הטוב | 16-06-2016 23:36
ומה עם הכרת הטוב? ומה עם הזלזול בכאלו שרוצים להביא מתנה, ולקבל תודה? או להכיר תודה
4
יישר כוח!
לוי | 17-06-2016 6:45
טירוף מה שהולך היום באירועים בכלל ובחתונות בפרט.
5
גאונים, בטח קבלו ממש הרבה
דניאל | 17-06-2016 8:13
חבל שלא חשבתי על זה כשהתחתנתי.
6
חד פעמי . אבל מלא אמוציות
| 19-06-2016 12:09
קשה להחליט מה נכון . ואיפה האמת . מצד אחד מי לא רוצה כסף. לפחות קיזוז עליות . מצד שני זה מוזיל את האירוע . כאילו נכנסת לאיזה מסעדה או מועדון . ואנשים מצפים לתמורה בעד האגרה . ואז זה הופך מחתונה רצינית. למופעה ארנבות של ד"ר קספר. הגרוזינים בעיניין הכי חזק למי שיודע . ומי שלא רוצה לקבל כסף בכלל . גם לגטימי .האם האמת באמצע . או שכל התשובות נכונות . לך תדע.
7
מתנה
רונית | 12-08-2016 16:18
גם אצלנו מקובל שאנו משלמים על האירוע בלי לחשב אם נקבל עליו החזר פשוט שמחים שבאים מה שכן את אירועים אנו ההורים משלמים ואת המתנות באופן זה או אחר הכל הולך לזוג . והלוואי שיפסיקו להתחשבן ולעשות אירועים נוצצים שעלותם מטמטמת שיביאו אנשים שנשמח כולנו ביחד וזה שמחה לשמה