עמנואל שילה: "כשבגין מדבר על 'ימין טיפש' הוא מתכוון לעצמו"

עמנואל שילה: "כשבגין מדבר על 'ימין טיפש' הוא מתכוון לעצמו"

עורך עיתון 'בשבע' מוחה על דבריו של חבר הכנסת בגין לפיהם הימין שרצה בהדחת יעלון הוא "ימין טיפש". "הוא מבטא את אכזבתו ועלבונו מכך ש"הימין הטיפש" דחק אותו בפריימריז אל מקום לא ריאלי ברשימה"

"כשבגין מדבר על 'ימין טיפש' הוא מתכוון לעצמו"
  עמנואל שילה (צילום: יח"צ)

עורך עיתון 'בשבע', העיתונאי עמנואל שילה, מוחה על דבריו של חבר הכנסת בני בגין (הליכוד) ותוהה למי הוא התכוון בביטוי "ימין טיפש".

לדברי שילה: "כאשר בני בגין מדבר על "הימין הטיפש" ששמח על החלפת יעלון בליברמן, נדמה לי שהוא מדבר על בוגי אבל מתכוון בעיקר לעצמו. הוא מבטא את אכזבתו ועלבונו מכך שהאגף הימני בליכוד, "הימין הטיפש" כהגדרתו, דחק אותו בפריימריז אל מקום לא ריאלי ברשימה, ואילץ אותו לשרוד במערכת הפוליטית רק בחסדי השריון שקיבל מנתניהו. כמו יעלון, גם בגין מתקשה להבין את הסתירה בין התשואות שהוא זוכה להן מתקשורת השמאל, לבין הכתף הקרה שקיבל ממי שבחרו בו וזכו למפח נפש".

"עוד לפני יעלון", ממשיך שילה, "גם בגין איכזב את בוחרי הימין כאשר התעקש לחלק ביד נדיבה שטחים עצומים מאדמת הנגב לפולשים הבדואים החמסנים, ומצד שני עמד כחומה בצורה נגד כל ניסיון להסדיר בחוק את היישוב מגרון ועוד מאחזים יהודיים שנבנו ביו"ש על ידי ממשלות ישראל".

"לא אנשי הימין הם הטיפשים, אלא בוגי יעלון כמו בני בגין לפניו הפכו לחסידים שוטים של בג"ץ שמעדיפים למסור את ניהול המדינה לאצולה שיפוטית מוטה-שמאלה, על חשבון ההכרעה הדמוקרטית של העם באמצעות נבחריו. אנשי הימין לא הפכו לטיפשים, הם פשוט הפסיקו להיות פראיירים".

בסוף דבריו מבהיר שילה כי בניגוד לדברי בגין הימין לא חיפש את ראשו של יעלון אלא תמך בכניסת ליברמן לממשלה: "בניגוד למשתמע מדברי בגין, הימין לא חיפש את ראשו של יעלון, אלא תמך בכך שליברמן ומפלגתו נכנסו לקואליציה במקום בוז'י הרצוג ומפלגת השמאל שלו. אבל אם בדרך אגב יעבור גם מסר שיש מחיר פוליטי למהלך המוכר עד-זרא של להיבחר בקולות הימין ואחר כך לשבור שמאלה, אז גם על כך בהחלט אין מה להצטער או להתנצל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לפני שאתם נותנים ציונים לכל העולם ואשתו
לאנשי עיתון בשבע | 01-06-2016 13:53
תסתכלו על הבית פנימה ותשאלו את עצמכם מה רקוב בבית אילו דברים רעים שמתרחשים אצלכם אתם מסתירים מהציבור למה אתם יודעים להטיף לכל העולם על הכל ארץ ישראל צניעות ערכי משפחה אבל כאשר המשבר הפנימי קשה אתם מכסים אותו בהרבה שמיכות כדי שעין השמש לא תשזוף אותן
2
הפייגלינסטים שהוציאו את בגין מהרשימה כבר לא רלונטים
ב.ש | 01-06-2016 14:14
לא רק חוטובלי כבר לא רלונטית זה נכון גם לגבי הח"כ הבכיר שמתחתן אחרי שחי ללא חופה וקידושין וגם לגבי השר שהתחתן עם העוזרת הפרלמנטרית שלו אחרי שבג באשתו.
3
היגיע הזמן שבני בגין ויפרוש ישר כוח לעמנואל
אלי | 01-06-2016 16:37
הזיגזוג תוך פזילה קבועה של בני בגין ונזקו הגדול מלמדים שהאיש המכובד צריך לפנות את מקומו נציבורי לטובת נאמני ארץ ישראל.
4
עמנואל שילה ספג את תרבות "בשבע" להטיף מוסר לעולם כולו
קרני | 01-06-2016 19:25
תפסיק לחלק ציונים לכולם אחרי הקומבינה של הבוסים שלך בגבעת בית אל בה הסכימו לפינו תמורת כספים למוסדותיהם התגלה פרצופה האמיתי של החבורה שאתה משתייך אליה אז אנא הואל בטובך להפסיק את המנהג הרע שלכם ולהעביר כל היום ביקורת על אחרים הרי על עצמכם אתם לא מסוגלים לשמוע או לקבל ביקורת