אלאור אזריה לא "הבן של כולנו", אבל לכו לעצרת - סרוגים

אלאור אזריה לא "הבן של כולנו", אבל לכו לעצרת

למרות שאני חושב שסמל אלאור אזריה הוא צעיר שבטי וחמום מוח שקפץ לו הפיוז ברגע הנכון הייתי מצטרף להמונים בכיכר בגלל שהניסיון של השמאל לסתום פיות מריח לי כמו ברית המועצות

אלאור אזריה לא "הבן של כולנו", אבל לכו לעצרת
  (צילום: פלאש90)

כן, למרות שאני חושב שסמל אלאור אזריה הוא לא גיבור לאומי ולא "הבן של כולנו" אלא צעיר שבטי וחמום מוח שקפץ לו הפיוז ברגע הנכון (ולכן גם לא הייתי רוצה לשבת איתו לשיחה בארבע עיניים על פוליטיקה ובית"ר ירושלים), הייתי מצטרף להמונים בכיכר למרות שאני חושב שהחייל היורה חרג מהנהלים ואסור לתת לזה לקרות כי המדרון חלקלק מידי.

כן, על אף שאיני מזדהה עם כל המסרים שבוודאי יביעו שם מאורי הדור וגדוליו, דהיינו: הצל וסאבלימינל, מושיק עפיה ושרון גל. כן, הייתי הולך למרות שאני חושב שהעצרת ורבים מדי ממארגניה ומשתתפיה מתאפיינים בתפיסת עולם קסנופובית, לאומנית, ובעיקר כוחנית, הבאה לידי ביטוי בעקיפה בתור לקונצרט של הפילהרמונית, במריבה על מקום חנייה או כסא בחוף או באפליית אזרחים על רקע מוצאם, אנשים שאם רק היה ניתן להם כוח הם היו עורכים בארץ הקודש מסעות לטיהור פוליטי ופותחים מחנות חינוך מחדש סטייל ברית המועצות של תחילת המאה ה-20.

למרות כל זאת הייתי הולך. למה? כי אני חושב שהריגת מחבלים, גם כאלו שנוטרלו מנשקם, היא מעשה מוסרי מאין כמוהו שתועלתו מרובה; כי אני חושב שהאשמת החייל בהריגה היא מוגזמת; כי אני חושב שנהלי הפתיחה באש הנוכחיים מסכנים חיי אזרחים וחיילים ולא מאפשרים לנו למגר את הטרור הערבי. הייתי הולך גם בגלל שהניסיון של השמאל לסתום את פיות מתנגדיו מריח לי כמו אותה ברית המועצות שהזכרתי קודם.

הייתי הולך, אם אך הייתי יכול. אלא שאני בחו"ל. אבל אתם, אתם כן יכולים. לכו. לכו גם בשמי. לכו עם דגלי ישראל. צעדו עם שלטי תמיכה בחיילי צה"ל. עם כרזות בשבח החתירה לחיסול מחבלים בזמן האירוע והענשתם בעונש מוות בבית המשפט לאחריו. הציפו את לב המדינה בגאווה יהודית ולאומית בלי לפחד מהמלעיזים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
קצת התנשאות מעצבנת וגזענית
חיים | 19-04-2016 10:54
2
פשוט חצוף,איןמילים
| 19-04-2016 11:17
יושב לו בחול מדבר על חייל ושופט. חצוף צייר שבטי???למה מי אתה?יהודי נאור שנמצט בחול ושופט את האחים שלו?
א
| 19-04-2016 16:51
אתה צודק מאה אחוז הם אנשים זבל זבלללל לא אכפת להם מהצבע ומאף אחד רק לכתוב דברים מטומטמים
3
הכל נכון, אך אני מרגישה שאלאור הוא כן הבן שלי
!!!!! | 19-04-2016 11:59
זאת מכל הסיבות שהזכרת.
4
סייג לחכמה שתיקה
| 19-04-2016 13:08
5
פי יא מתנשא מסריח אל תבוא לא צריך
א | 19-04-2016 17:46
אלאור אתה אח שלי גיבור נהפוך את העולם בשבילך
6
מסכימה על רק על הקטע האחרון..
| 20-04-2016 3:13
לא אהבתי את הביקורת שנטפה ממנה התנשאות על חתך מסוים בחברה שלנו. חבל דווקא כתבת דברים נכונים אבל החלק הראשון היה דוחה ומיותר.. דווקא האנשים הפשוטים האלה שאתה מדבר עליהם הם יהודים יקרים שיש ללמוד מהם הרבה על גאווה לאומית ומסירות לעם ישראל. בבקשה להפסיק עם ההסתכלות השלילית שנגועה בשינאת חינם!!!
7
מפגר
| 20-04-2016 9:08
לא צריך להתייחס ילד עזוב