סמוטריץ': "מדובר בפעילים שוליים, אני מייצג את הבוחרים"

סמוטריץ': "מדובר בפעילים שוליים, אני מייצג את הבוחרים"

חבר הכנסת סמוטריץ' לא מתרגש מהמתקפות עליו וסבור כי הוא זה שמייצג את ציבור בוחריו. "גם אם יש כמה פעילים שוליים שאינם אוהבים זאת אמשיך לייצג את בוחריי נאמנה ולשאת בגאון את האמת שלי"

author-image
סמוטריץ' לא מתרגש: "מדובר בפעילים שוליים"
  (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', מגיב להתכתבות שנחשפה הבוקר (ראשון) ב'סרוגים' בה נערך עימות חריף בינו לבין חלק מפעילים מרכזיים במפלגה שאף הטיחו בו כי אינו מייצג את הציונות הדתית.

"ראשית, אין לי אלא להצר על הדלפה מגמתית של תכתובת בפורום פנימי", מסר סמוטריץ' ל'סרוגים'. לדבריו: "מדובר בפורום חברתי חשוב שמלבנים בו דעות ועמדות שונות וגם בו רבו התומכים בי מאלו שאינם. הוצאת חלק קטן מהדיון הרחב שהתקיים באופן שרחוק מלשקף את הלך הרוח האמיתי הוא מעשה לא הגון שלא ימנע ממני להמשיך ולומר את דעתי".

בהתייחסו לגופם של דברים אמר סמוטריץ' כי הימים האחרונים מוכיחים לו כי הוא זה שמייצג את בוחרי הציונות הדתית: "אלפי (!) הודעות החיזוק שקיבלתי בסוף השבוע האחרון מרבנים, פעילי מפלגה מכל הזרמים ומעמך ישראל, כמו גם הסקרים שמלמדים על רוב עצום בימין ובציבור הדתי שמזדהה עם עמדותיי מלמדים שאני מייצג נאמנה את ציבור הבוחרים".

בסוף דבריו כתב סמוטריץ' כי "גם אם יש כמה פעילים שוליים שאינם אוהבים זאת אמשיך לייצג את בוחריי נאמנה ולשאת בגאון את האמת שלי".

כאמור, מוקדם יותר הבאנו ב'סרוגים' את תוכנן של הודעות מתוך קבוצת הוואטסאפ של 'הבית החברתי' בה תקפו הפעילים את סמוטריץ' וקראו לו להתמודד בפעם הבאה בפריימריז של 'הבית היהודי' ויווכח לו כי אינו מייצג את הציונות הדתית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ חזק ואמץ
צביה | 10-04-2016 11:03
אל תפחד מאיש תהיה נאמן לדעתך סוף מעשה במחשבה תחילה מה שאמרתה זו רצון רוב הנשים בארץ ישראל
2
אל תרתע השמאל והתשקורת שלהם מאחורי ההודעה!!!
אני | 10-04-2016 11:06
3
סמוטריץ, כל הכבוד!
| 10-04-2016 12:36
היחיד שמייצג משהו מהיהדות השלמה!
4
מעדיף יהודי ערכי על יהודון ערבי
משה | 10-04-2016 17:03
מעדיף יהודי ערכי על יהודוןערבי מבחינתי גם אם לא בחרתי בך אתה עדיף של כל השמאל המתוסכל ואחותו הערבייה זועעעעעעעעעעבי וגרורותיה המסרטנים. לך בכוחך זה. ותצלח דרכך. ואם תצטרך לקול שלי כדי שתהיה שם, אצביע עבורך.
5
את הקול שלי בבחירות הבאות לא ילכו לבנט
| 10-04-2016 17:06
6
אם יהיו בחירות עכשיו סמוטריץ יעלה
| 10-04-2016 19:47
הכל לפי המצב כך בוחרים.
7
אם הרוב תומך בך - תתמודד בפריימריז
יניב | 11-04-2016 0:58
אם אתה חושב שהרוב תומך בך - אז כדאי לך להתמודד בפריימריז, בטח תצליח להשתדרג ולהיכנס לטופ 5. ואם אתה טועה והרוב לא תומך בך -אז אין שום סיבה שתתפוס מקום יקר בכנסת למישהו שייצג את הציבור הדתי טוב יותר ממך
8
למה צריך בכלל לדון האם הוא צריך להתמודד בפריימריז?
גלעד | 12-04-2016 4:39
האם ח"כ של תקומה עשויים מזן מיוחד יותר?! אם חברי הכנסת של הבית היהודי יכולים לכתת רגליהם בפריימריז מדוע הם לא יעשו זאת?! כפי שהרב אלי בן דהן הואיל לעזוב את תקומה ולרוץ בפריימריז של הבית היהודי ולזכות באהדה גדולה יואילו גם יתר המועמדים מתקומה! מינימום שריונים ומקסימום רצון הבוחרים!