הרצוג לנתניהו: "קורא לך להצטרף אליי עוד היום" - סרוגים

הרצוג לנתניהו: "קורא לך להצטרף אליי עוד היום"

חבר הכנסת יצחק הרצוג קורא לנתניהו ולליצמן להצטרף אליו כבר היום לסיור שהוא צפוי לערוך בבתי החולים בעקבות הדיווח על הפרדת יולדות יהודיות וערביות. "יש ערכים חשובים יותר מפוליטיקה"

author-image
הרצוג לנתניהו: "קורא לך להצטרף אליי עוד היום"
  (צילום: פלאש90)

יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג, קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולשר הבריאות, חבר הכנסת יעקב ליצמן (יהדות התורה) להצטרף אליו לסיור שהוא מתכנן לערוך בבתי החולים וזאת על רקע הדיווח בשבוע שעבר על כך שבמספר בתי חולים בארץ עורכים הפרדה במחלקת היולדות בין יולדות יהודיות ליולדות ערביות.

"ישראל נגד סרטן הגזענות", כתב הרצוג בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו: "סרטן הגזענות מכתים את כולנו. כל ביטוי שלו הוא בגידה בערכים הקדושים לכל יהודי וישראלי. הרגע בו נמצאת החברה הישראלית הוא רגע בו יש לשים את המחלוקת היומיומיות בצד ולפעול יחד כדי להניף דגל שחור ולהעביר מסר חד וברור: ישראל נגד סרטן הגזענות"

הרצוג ממשיך וכותב כי "מעבר לביזוי הערכים עליהם מושתת מדינת ישראל, הפרדה גזעית בבתי החולים גורמת לנו נזק בינלאומי כבד. סרטן הגזענות נותן לגיטימציה לאנטישמיות ועלול להתבטא בהתנכלות לתיירים ישראלים בכל העולם".

בשלב הזה קורא הרצוג לנתניהו ולליצמן להצרף אליו: "לכן, אני קורא לכם, נתניהו וליצמן, להצטרף אליי עוד היום לביקור באחד מבתי החולים, למפגש עם רופאים ורופאות יהודים וערבים, וצוות יהודי וערבי שמטפלים יחד ביולדות ובחולים יהודים וערבים. זו החובה שלכם ושלי לשים את האגו הפוליטי בצד ולהראות שיש ערכים חשובים יותר מפוליטיקה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מחפש להתבלט
דוד | 10-04-2016 11:16
2
משועמם ההרצוג הזה...
| 10-04-2016 17:08
3
מר הרצוג
ניסים | 08-05-2016 19:41
יורד מהפסים-שימשיך לישון-אז דבריו לא יזיקו ליולדות שלנו....