מועלם: קצב לא ראוי לשום הקלה בעונשו - סרוגים

מועלם: קצב לא ראוי לשום הקלה בעונשו

הח"כיות הסרוגות מברכות על המשך מאסרו של הנשיא קצב: "בית המשפט גזר את דינו ואין שום קיצורי דרך". חוטובלי: "לא זכאי להקלות לאור העובדה שמעולם לא הביע חרטה על מעשיו"

author-image
מועלם: קצב לא ראוי לשום הקלה בעונשו
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

חברות הכנסת הדתיות מרוצות מהחלטת ועדת השחרורים שלא לקצר את עונשו של הנשיא השמיני משה קצב.

יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי מסרה לסרוגים: "אני מברכת את החלטת הוועדה שלא לשחרר את משה קצב. אדם שלא הביע מעולם חרטה על מעשיו החמורים וללא בושה ירד לחיי המתלוננות נגדו, לא ראוי לשום הקלה בעונשו. בית המשפט גזר את דינו ואין שום קיצורי דרך. מעבר לכך, משה קצב נכנס לכלא כאישיות ציבורית ובהחלטה יש אמירה ציבורית ברורה – אנשי ציבור אינם מעל החוק ויש לדקדק איתם כחוט השערה."

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: "ההחלטה בעניין קצב היא ההחלטה הנכונה. נשיא מדינה שהורשע באונס ראוי לו שימצו את הדין איתו, הוא בוודאי לא זכאי להקלות לאור העובדה שמעולם לא הביע חרטה על מעשיו".

מוקדם יותר היום (ד') פרסמנו כי ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר דחתה את בקשתו של הנשיא לשעבר, משה קצב, לנכות שליש ממאסרו. כזכור, קצב נידון לשבע שנות מאסר בגין עבירות מין, ואם בקשתו הייתה מאושרת על ידי ועדת השחרורים הוא היה משתחרר כבר בימים הקרובים.

בהודעה הרשמית, נכתב, בין היתר כי הוועדה החליטה על כך לאחר שבחנה אלמנטים של "ראוי לשחרור על תנאי" ו"מסוכנות אם ישוחרר".

הועדה התרשמה כי "האסיר תופס עצמו כקורבן, עסוק בהאשמת גורמים חיצוניים במצבו, מתנהל עדיין בצורה כוחנית ועסוק בעצמו, בצרכיו, בהפסדיו ובמחיר שהוא ומשפחתו שילמו בלבד. גם לאור שאלות הועדה, לא הביע האסיר חרטה או אמפתיה כלפי נפגעות העבירה, אלא חזר וציין את המחיר הכבד שהוא שילם ומשלם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
תמיד הרב עזרא מתעלל בו מכיוון שחשפו את אכזריותו וניתוקו מהילדים בדרכו של הפרד ומשול בין זרש והילדים לבין אביהם, וכ הוא מבלבל את העולם שהוא לא ראוי לכלום מלבד עונש בלי הקלה, זה כוחו של עזרא להפוך קורבן תמים ללא ראוי לכלום, חוץ מעונש.
| 06-04-2016 15:04
הם מנסים להסית את הציבור בשקרים , אבל האמת שהוא תמיד הכחיש והפרוצה מחדרה עם הוריה היו מתעללים באכזריות איומה בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני עובדת סוציאלית, ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם והם הופכים את הכל ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם אחרי שרדפו אותו והוציאו ממנו גט ובגדה ולכן לא רוצה אותו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור אותו, אשה ששוברת את הראש והאף והשיניים של ילדיה שהיא שוברת צלחת ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית האמא שלה הם עשו הפסקת חשמל ושמו חתולים וזרקו אותם בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומלמד את ביתה לעשות כויות לגבר בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל היא מכחישה את העובדות, ומפיצה שקרים כדי שלא יבינו שאכלה מחתה פיה ואמרה לא פעלתי און.
2
אינטליגנטיות, אתן הייתן מביעות חרטה על משהו שלטענתכן לא
אבי | 06-04-2016 15:12
ביצעתן, רק בגלל שכך סבור בית המשפט? בושה
3
אני מצביע מר"צ, חילוני, ובעד חנינה למשה קצב.
גדי | 06-04-2016 15:17
לא ניתן לתקן בן אדם בגיל 70, ובמצבו של קצב הוא גם לא מסוגל "לחזור לנושא הזה". 4 שנים בפנים זה מספיק. ותרו לו.
4
שולי ומה ישאר ממך אם ידקדקו עליך כחוט השערה?
רפאל | 06-04-2016 15:28
5
כאישה אל הנשים הטיפשות הללו, אם הם כל כך עקביות בדרכן
בבקשה עד הסוף, מה עם המפקח הסרוג ממשרד החינוך? | 06-04-2016 15:33
שערוץ 10 פירסם אודותו שהטריד מינית נשים וארגון תקנה סגר את העסק בתוך הסרוגים, ארגון תקנה לא בית משפט ומטריד סידרתי עלו לשבת בכלא בדיוק כמו קצב,, הבעיה של הציונות הדתית שלוקה בצביעות עיקבית, בוא נניח אם לא היה מדובר בקצב אלה באדם מהציונות הדתית ששמו מישה זוךמן גם המועלם הזו היתה צועקת מעל כל במה אפשרית, איני בעד קצב, האיש שילם את חובו לחברה ומגיע לו כמו כל אחד אחר שיחרור מוקד ומספיק עם פסטיבל קצב, מה יקרה אם ישב עוד שנתיים ימים ולא יביע חרטה יחליטו צבועי הבית היהודי וצבועי התקשורת שצריך להושיב אותו במאסר עולם, די לטימטום..
6
קשוט עצמך
שלמה | 06-04-2016 16:24
האם הגברת מועלם היא לא אותה אחת שבמשך שנים הייתה נשואה לבעלה הנוכחי אך לא דיווחה על כך למדינה כדי שלא תפסיד את קיצבת אלמנותה מהמדינה, ושינתה סטטוס זה רק אחרי נישואי?
7
יישר כוחו של מגיב 2
| 06-04-2016 17:03
2 דביליות שנותנות אמון במערכת המשפט.......... האם הרשעתו היתה עומדת גם בדין תורה?
8
שפל מדרגה של נשים כביכול ערכיות.
!!!!! | 06-04-2016 17:28
קצב אינו כוס התה שלי (פוליטית, הוא החניף לשמאל והם נתנו לו סנוקרת רצינית, מבחינה זאת הגיע לו). אך אם נתמקד במשפט שלו, זה לא היה משפט אמת, זה היה משפט שדה, כשברקודות שמרו על בית המשפט שלא יסטה ממה שהם הכתיבו לו. בושה שנשים ערכיות כביכול שותפות לזה.
9
ועוד דבר גבירותי היקרות, למה לא שמעו אתכם בבעיית הברית
!!!! | 06-04-2016 17:35
של אטינגר? אצל קצב חשוב היה לכן להתעורר? אין חלקי עם נשים כאלה
10
עשו לקצב לינץ
שולמית | 06-04-2016 20:52
והנשים האלה היסטריות - נוכחות עם גברים עלו להם לראש!
11
קודם כול הוא לא אנס זה בטוח אין אני הוכחות
| 07-04-2016 10:13
מילה שלה נגד שלו בלבד אין שום עד וכלום הנשיא לשעבר ישב 4.5 שנים די שחררו אותו הוא לא מסוכן הבעיה זה הגזענות רק בגלל שהוא ספרדי דתי ימני גזענות נחכה ונראה את אולמרט שגנב במשך 20 שנה וקיבל 1.5 בושה ושיגיע הזמן שלו הוא גם לא מודה ותראן איך הוא מקבל בקלות שליש בלי בעיה
12
תתביישי לך
h | 13-04-2016 16:03
הפכת למשת"פ של ארגוני הנשים השמאלניים
13
כותרות רבותי. כותרות
משה | 02-05-2016 5:39
שוחחתי איתך פעם ומיד הבנתי מי את. על נשים כמוך נאמר "נשים דעתן קלה" חבל שהנבונות שותקות. שבי בבית בשקט ותפסיקי לבייש את האינטליגנציה של הנשים.