הוקם ארגון "רבנים למען טראמפ" - סרוגים

הוקם ארגון "רבנים למען טראמפ"

כתב 'ישראל היום 'בועז ביסמוט, המסקר את הבחירות לנשיאות ארצות הברית, סיפר על מפגש שהיה לו עם מקים ארגון "רבנים למען טראמפ"

הוקם ארגון "רבנים למען טראמפ"
  (צילום: שאטרסטוק)

על רקע הפרסומים האחרונים שמבליטים את הקשר של דונאלד טראמפ ליהדות בכלל ולמדינת ישראל בפרט, כתב 'ישראל היום', בועז ביסמוט, מדווח כי בארצות הברית הוקם ארגון "רבנים למען טראמפ", התומך במועמדותו של הרפובליקני המיליארדר.

ממקום שבתו בארצות הברית כתב ביסמוט: "באירוע של טראמפ במועדון "מאר-א-לאגו" היו גם יהודים רבים, חלקם בלטו עם הכיפות שלהם. אבל מי שבלט במתחם העיתונאים היו אב ובן, שנכנסו פנימה. אלו הם הרב דוד נסנוף, שהקים את העמותה "רבנים למען טראמפ," ובנו אדם, איש חב"ד, שאחז בתפילין".

"'שטויות כל מה שמספרים על טראמפ שהוא גזען", אמר נסנוף לביסמוט, "חוץ מזה, הוא אוהב יהודים. תראה את הבת שלו. היא הלוא התגיירה והתחתנה עם יהודי אורתודוקסי. משפחה מאוד מכובדת'. ביסמוט אף מגלה כי נסנוף התעניין אם הוא הניח תפילין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ברור ופשוט שכל האסונות ר"ל בגלל "חידוש גזירת הגיוס" של
| 17-03-2016 11:12
ברור ופשוט שכל האסונות ר"ל בגלל "חידוש גזירת הגיוס" של שמד וזימה... מבול דיווחים על טרגדיות,...... עשרות חוקרי FBI פשטו היום על בתי משפחות חרדיות בעיירות מונסי וקרית יואל ואספו מסמכים הנוגעים לפרשת שחיתות חסרת תקדים....... שוב מבול דיווחים על טרגדיות, נפל אתמול (יום רביעי) כרעם על הציבור החרדי בארץ ישראל. טובי המשפחות איבדו את ראשיהן ונותרו יתומים. בכל חמשת המקרים, אב המשפחה - הוא זה שהלך לעולמו. שורת טרגדיות – • הגאון רבי יעקב שמואל שינלזון זצ"ל בן 68, מגדולי תלמידי החכמים בבני ברק. • הרב מנחם ישראל אטינגר זצ"ל מירושלים בן 61, שהקים עולה של תורה כפשוטו. • ראש הכולל במודיעין עילית הרב הגאון רבי יעקב כוכב זצ"ל בן 32, ממודיעין עילית שהוכתה בפטירת גאון צעיר ועילוי שהיה עתיד להאיר את שמי עולם התורה, שהבוקר נולד לו בן שביעי, • רבי אביש ויזל ז"ל מאשדוד, כשהוא בן 65 בפטירתו, מגדולי בעלי החסד. איש חיל ורב פעלים, ירא אלוקים שהקדיש את חייו ועמלו באמונה למען הכלל, ונסתלק הבוקר בפתאומיות ובחטף. • טרגדיה חמישית: היום (ד) בבני ברק נפטר הגאון רבי אליעזר יהודה מן זצ"ל, ר"מ בישיבה לצעירים ’דברי מרדכי’ בבני ברק, כשהוא בן 50 בפטירתו. פטירתו הוא אסון חמישי להיום. • טרגדיה הלילה בבני ברק: תלמיד ישיבה בן 15 נפטר באופן פתאומי בביתו. בליל אמש (ד’) תלמיד ישיבה בן 15, איבד את הכרתו תוך כדי שינה. גם בתחילת השבוע התבשרנו על כמה אסונות. בני ברק איבדה את האברך הגאון ר’ ישראל גריינמן זצ"ל, חיפה החרדית כולה איבדה את הרבנית מלכה בתיה כהן ע"ה, שנפטרה לאחר המחלה והותירה 16 יתומים באמצע ימי השבע ברכות לבתה. "בזעזוע שמעתי על מה שגזרה השבוע 'שופטת' בבאר שבע, על ילד יהודי שנולד לאם יהודיה ולאב ערבי, שאע"פ שהוא היה חי אצל משפחה שגידלתו עד עכשיו כיהודי לכל דבריו, ושמר תורה ומצוות, מ"מ מעכשיו והלאה הילד יועבר ליד האב הערבי – שיגדלו כערבי לכל דבריו, ואף שעפ"י דין תורה הילד הוא יהודי גמור לכל דבריו, והוא גם שומר עכשיו תורה ומצוות" ר"ל.
כל ההגבה קישקוש.אבל מזעזע שהילד
| 17-03-2016 16:39
היהודי נשלח לגדול כמוסלמי במדינת ישראל.
2
קישקושים כל היום על "גזירת" בגיוס
למספר אחד.... בלה בלה בלה בלה | 17-03-2016 15:00
אולי שינאת חינם , וביזוי הרבנים {שהפלג הסיקרקי שלך אלופים בזה....} אולי הם הגורמים לאסונות???
3
בקרוב
מיכל | 17-03-2016 16:39
רבניות (משמאל) למען הילארי. ר"ל.