ומי יעיד נגד מפלגת ש"ס? חבר הכנסת מש"ס - סרוגים

ומי יעיד נגד מפלגת ש"ס? חבר הכנסת מש"ס

חבר הכנסת מש"ס צפוי להעיד ביום חמישי הקרוב נגד מפלגתו לאחר שזו מסרבת לשלם עבור 200,000 עלונים שהופצו לפני כשנתיים

author-image
ומי יעיד נגד מפלגת ש"ס? חבר הכנסת מש"ס
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

ביום חמישי הקרוב יעמוד חבר הכנסת יואב בן צור על דוכן העדים ויעיד נגד לא אחרת מאשר המפלגה בה הוא חבר, מפלגת ש"ס, כך פורסם באתר החרדי 'כיכר השבת'.

על פי הדיווח, תחילת הפרשה לפני כשנה כאשר חרדי שהדפיס מאות אלפי דפי תפילה שחולקו ב"עצרת המיליון" שהתקיימה לפני כשנתיים תבע את מפלגת ש"ס מאחר והמפלגה לא שילמה על הדפים שהזמין ח"כ יואב בן צור, שבאותו זמן, כאמור, לא כיהן כחבר כנסת.

על פי כתב התביעה, יואב בן צור, שהיה חבר מטעם ש"ס בוועדת ההכנה לעצרת הענק, הזמין מבעל בית הדפוס 200,000 עותקים של דפי תפילה שחולקו בעצרת. אלא שלאחר שהמדפיס סיפק את העלונים סירבה ש"ס לשלם לו את שכרו.

בן צור טען כי הוא לא ישלם את שכרו של המדפיס בעקבות העובדה כי על גבי העלונים הופיע מספר הטלפון של התובע – מספר שאינו נמצא בקומות ה"כשרות", מה שלטענת בן צור גרם למפלגת 'יהדות התורה' להתנער מהעלונים ולהחליט שלא לשלם את שכר המדפיס.

לאחר שהוגשה תביעה אישית נגד בן צור שהזמין בפועל את העלונים, שלח בן צור תצהיר לבית המשפט בו הוא תומך בגרסת המדפיס וטוען כי ש"ס אכן צריכה לשלם עבור ההזמנה. אלא שלטענתו, גם יהדות התורה מחויבת לשלם חלק משכר המדפיס. בעקבות התצהיר שתומך בתובע, הוסרה התביעה האישית נגד בן צור.

על פי כתב התביעה שהוגש נגד מפלגת ש"ס, בן צור הזמין את העלונים אצל התובע, ואף אישר לו בעל פה כי הגזבר מאשר את ההזמנה. לאחר ששלח טיוטה של העלון המבוקש שכלל בתוכו גם את מספר הטלפון של התובע, ביקש ממנו הגזבר כי ימחק את מספר הטלפון שלו. אלא שלטענת התובע, הוא הסביר כי הצעת המחיר שלו כללה הנחה משמעותית בעקבות הפרסום הצפוי לו מפרסום מספר הטלפון שלו והגזבר אישר את פרסום מספר הטלפון.

בכתב ההגנה שהגישה ש"ס, נכתב בין היתר "יתר על כן, לא זו בלבד שהעלונים כללו פרסום, אלא שמספר הטלפון של התובע שהודפס עליהם היה של טלפון נייד לא כשר, שהוא כסדין אדום עבור הנהגת המפלגות. ואכן, לאחר העצרת התקבלו תלונות רבות מצדם של משתתפים בעצרת בעניין זה".

כאמור, ביום חמישי הקרוב יאלץ בן צור לעמוד על דוכן העדים ולהיחקר על ידי עורך הדין של מפלגת ש"ס. בן צור עצמו מסר ל'כיכר השבת' כי הוא לא יעיד רק נגד ש"ס. לטענתו, למפלגת ש"ס אין כל בעיה לשלם את שכר המדפיס אלא שהיא דורשת שגם מפלגת 'יהדות התורה' תשלם את חלקה. לדבריו, 'יהדות התורה' תסכים לשלם את שכר המדפיס רק לאחר פסיקה של בית המשפט בנושא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ואליהם אמורים להצביע?..
א | 15-03-2016 18:32
2
עלובים הגנבים
| 16-03-2016 0:58
3
לכבוד רבני ומנהיגי העדה החרידית שליט"א.
| 16-03-2016 18:43
לכבוד רבני ומנהיגי העדה החרידית שליט"א. בד"צ 'העדה החרדית' בתמיכה לצום שלושת הימים? עכשיו הם בוכים וגוזרים "עלינו" תעניות לשלושת ימי צום תפילה וזעקה כנגד גל הטרור הנוכחי? הלא מנהיגי הבד"ץ י-ם גרמו לנו כל הגזירות של היום, מתי גרמו כל הצרות? כשהם שלחו את הבריונים שלהם לפני 4 שנה להפגין בחוצות ירושלם, נגד נשי הצנועות, נגד התורה הק', נגד השם ית', ר"ל, לא יאומן כי יסופר ששלוחי מנהיגי ורבני הבד"ץ הפגינו וחיללו שם שמים נגד הצניעות המקובל בירושלים מדורי דורות!!!! הם גרמו כל הצרות שיש היום. כל הצרות וגזירות רעות נגד הקב"ה ונגד החרדים התחילו מיד אחרי ההפגנות של שלוחי הבד"ץ. כדכתיב ״ולא יראה בך ערות דבר ושב מאחריך, ותניא בספרי: ושב מאחריך, מלמד שהעריות מסלקות את השבעה — פירוש ראיית הפריצות גורמת ושב מאחריך, ר"ל״ בפרט שהם הפגינו בפלטרין של מלך ירושלם עיה"ק, הם הם שגרמו לעם ישראל כל הצרות, אסונות, מיתות משונות ר"ל. כל הגזירות שיש היום, ובפרט גזירת השמד והזימה של החרדק"ים... ומיתות משונות ממש... התחילו מיד אחרי שהם {ה ב ד " ץ} ביזו נשים צדקניות ונשים צנועות וכו' בירושלם עיר הקודש ברבים. שומו שמים.