טרגדיה רודפת טרגדיה: פעוט רביעי נפטר הבוקר - סרוגים

טרגדיה רודפת טרגדיה: פעוט רביעי נפטר הבוקר

פעוט בן 3 חודשים מירושלים איבד את הכרתו, ובבית החולים נאלצו לקבוע את מותו. במודיעין עילית פעוטה בת 6 חודשים לא התעוררה משנתה ונפטרה

author-image
טרגדיה רודפת טרגדיה: פעוט רביעי נפטר הבוקר
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

טרגדיה רודפת טרגדיה.

פעוטה בת 6 חודשים נמצאה הבוקר (חמישי)  ללא רוח חיים בביתה ברחוב שאגת אריה במודיעין עילית. כמו כן פעוט נוסף בן 3 חודשים נמצא הבוקר ללא הכרה וללא דופק ונשימה בביתו ברחוב יצחק טוניק בירושלים.

מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' ומסניף 'מודיעין עילית' ביצעו פעולות החייאה בשני המקרים אך למרבה הצער נקבע מותם של הפעוטות.

אסף פרלמן, מתנדב ב'איחוד הצלה' שביצע פעולות החייאה על הפעוט בירושלים, סיפר: "סמוך לשעה 6 בבוקר הוזעקתי למקום יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה וכשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה והתחלתי בפעולות החייאה מתקדמות עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים שם למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. הרקע אינו ברור ומסתמן כי מדובר בתסמין של מוות בעריסה".

אלי חזן, מתנדב ב'איחוד הצלה' שהשתתף בהחייאה במודיעין עילית, סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוטה היתה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א ורופא מתנדב באיחוד הצלה ד"ר יחיאל לין שנאלצו לקבוע את מותה. מסתמן כי הרקע הוא תסמין של מוות בעריסה".

יצוין כי מקרים אלו הם השלישי והרביעי, השבוע של פעוט שמוצא את מותו, ככל-הנראה ב"מוות בעריסה".

אתמול בבוקר הוזעקו כוחות ההצלה לרחוב עמק יזרעאל בבני ברק, לטפל בפעוטה כבת שנה שלא התעוררה משנתה והייתה ללא הכרה. לאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותה.

ביום שני, השבוע, פעוטה בת ארבעה חודשים איבדה את ההכרה בזמן ששהתה אצל המטפלת ברחוב בעל התניא בבני ברק. כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה במצב אנוש לבית החולים אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו