מתקפה ערבית על נתן מאיר בעלה של דפנה הי"ד - סרוגים

מתקפה ערבית על נתן מאיר בעלה של דפנה הי"ד

גולשים ערבים תקפו את נתן מאיר בעלה של דפנה הי"ד והביעו תמיכה בפיגוע הדקירה בה נרצחה. "הפיגוע בא כתגובה לפשעי הצבא וכי לכל פעולה יש תגובה"

מתקפה ערבית על נתן מאיר בעלה של דפנה הי"ד

נתן מאיר, בעלה של דפנה הי"ד שנרצחה בפיגוע הדקירה בתוך ביתה ביישוב עתניאל, הותקף בעמוד הפייסבוק שלו על ידי גולשים ערבים לאחר שהעלה פוסט ובו פתק של "כללים לעבודה עצמית" שהשאירה דפנה.

בפוסט, שזכה במעל ל-10000 סימוני אהבתי ואלפי שיתופים, נכתבו תגובות נאצה כנגד נתן עצמו ותגובות אשר בירכו על רצח דפנה הי"ד.

גולש אחד כתב כי "הפיגוע בא כתגובה לפשעי הצבא וכי לכל פעולה יש תגובה".

גולש אחר כתב: "אלוהים ינקום את שליחיו של השטן. אלוהים לא אוהב את הדם. אלוהים אוהב שלום וחיים. היהודים נלחמים באללה הגיבור וזה מזיק ליהודים. הכעס של אלוהים הוא על מה שעושים לעם הערבי והמוסלמי, ועל פעולות התגמול נגדם בסוריה, תימן, עיראק, מצרים, ערב הסעודית, לוב, לבנון. זוהי הקללה של אלוהים, כי זה כואב לםיהודי !!! אלוהים לקלל את משרתיו של שפיכות דמים השטן".

גולש אחר כתב למאיר: "והילדים של עזה? אתה לא מתנצל עליהם?".

כאמור, נתן מאיר פרסם בשבוע שעבר פתק שמצא בין חפציה של דפנה הי"ד ובו רשומים עשרה כללים לעבודה עצמית שציינה לעצמה לצורך התמודדות בסיטואציות לא נעימות, פוסט אשר כבש את הרשת והביא תגובות רבות של תומכים המבקשים חנחמו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נו, מה ציפיתם מערבים?
| 01-02-2016 20:24