כיצד הגיב בנט כשנשאל למה הוא נושא נשק? - סרוגים

כיצד הגיב בנט כשנשאל למה הוא נושא נשק?

יו"ר 'הבית היהודי' השיב היום לשאילתא שהוגשה לו על ידי ח"כ גטאס אודות הנשק אותו הוא נושא על נשקו והצהיר: "אם אהיה נוכח באירוע של ניסיון לרצח אבצע ירי במחבל"

כיצד הגיב בנט כשנשאל למה הוא נושא נשק?
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"אם אהיה נוכח באירוע של ניסיון לרצח אבצע ירי במחבל". כך אמר היום (רביעי) יו"ר 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט, בהתייחסו לשאילתא שהופנתה אליו על ידי חבר הכנסת באסל גטאס אודות נשקו האישי אותו הוא נושא בקביעות על גופו.

על פי הדיווח באתר 'מעריב' בעקבות תמונה שפורסמה בתקשורת בה נראה בנט כשהוא נושא נשק אישי על גופו הגיש לו ח"כ גטאס מספר שאלות.

בין היתר ביקש גטאס לדעת איזה סוג רישיון לנשק יש לשר בנט והאם בכוונתו לעשות בו שימוש. כמו כן ביקש לדעת מדוע השר בנט מצטייד באקדח בשעה שיש לו מאבטחים. עוד ביקש לדעת מהו המסר אותו מבקש בנט להעביר בנשיאת האקדח לתלמידים.

בשמו של בנט ענה סגנו, חבר הכנסת מאיר פורוש, שקרא מן הכתב. לשאלה איזה רישיון ברשותו השיב בנט כי מדובר ברישיון לאקדח. בתשובתו לשאלה האם בכוונתו לעשות שימוש באקדח, מסר בנט כי אם יהיה נוכח באירוע ניסיון לרצח בכוונתו לירות במחבל. לשאלה השלישית השיב כי אינו מלווה במאבטחים. לגבי המסר שיש בפיו לתלמידים הרואים שר חינוך המצויד באקדח אמר בנט: "כשיש גל טרור חובה להגן על עצמנו, זו חובה מוסרית ממדרגה ראשונה. בתום הקראת השאילתה הוסיף סגן השר פורוש הסבר משלו ואמר: "אצלנו במקורות כתוב, הבא להורגך השכם להורגו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תמהני..
| 20-01-2016 23:18
למה בכלל צריך לשאול את השאלה הזאת? כאילו יש ספק בזכות שלנו להגן על עצמנו מרוצח? אחד ועוד אחד שווה שתיים. מעניין שבכל מדינה אחרת מבינים את זה טוב יותר מההזויים שבמדינה שלנו. ועוד צריך לכתוב על זה כתבה? עם שלא מבין שיש לו את הזכות להגן על עצמו לא יקבל את הזכות הזאת מעם אחר. תתפקחו!!
2
צביעות בנוסח ערב
| 20-01-2016 23:26
לפני שבאסל גאטס שואל את בנט על נשק, שישאל קודם את האחים הערבים שלו בשביל מה הם נושאים נשק לא חוקי... ואם זה באמת לא מוצא חן בעיניו שבנט עם נשק.. שיוכיח את עצמו כמנהיג ישר ויאסוף קודם את הנשקים הלא חוקיים מהישובים הערבים ואח״כ יתשאל את בנט. באסל ערבי צבוע ופראדוקסלי...
3
יש לו נשק כי זה מצטלם טוב
עם שיירת המאבטחים שלו,הנשק הוא לתמונה בלבד | 24-01-2016 13:33