מינויים חדשים במטכ"ל: אלי שרביט מונה למפקד חיל הים

מינויים חדשים במטכ"ל: אלי שרביט מונה למפקד חיל הים

שורה של מינויים בצמרת צה"ל: אלוף קובי ברק מונה למפקד זרוע היבשה, מפקד חיל הים הבא הוא אלי שרביט ותא"ל אהרון חליוה יועלה לדרגת אלוף וישמש כראש אט"ל

מינויים במטכ"ל: אלי שרביט מונה למפקד חה"י
  (צילום: פלאש90)

דובר צה״ל מוסר כי היום (א') אישר שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, את החלטת ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, על שורה של מינויים בפורום המטה הכללי אשר יכנסו לתוקפם במהלך שנת 2016.

לתפקיד מפקד זרוע היבשה ימונה אלוף יעקב (קובי) ברק. אלוף ברק יחליף בתפקידו את אלוף גיא צור המכהן בתפקיד בשלוש השנים האחרונות.

לתפקיד ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה ימונה תת-אלוף אהרון חליוה שיועלה לדרגת אלוף. תת-אלוף חליוה יחליף בתפקידו את אלוף יעקב (קובי) ברק המכהן בתפקיד בארבע השנים האחרונות.

לתפקיד מפקד זרוע הים ימונה תת-אלוף אלי שרביט שיועלה לדרגת אלוף. תת-אלוף שרביט יחליף בתפקידו את אלוף רם רוטברג המכהן בתפקיד בחמש השנים האחרונות.

לתפקיד ראש אגף התקשוב ימונה תת-אלוף נדב פדן שיועלה לדרגת אלוף. תת-אלוף פדן יחליף בתפקידו את אלוף עוזי מוסקוביץ' המכהן בתפקיד בארבע השנים האחרונות.

לתפקיד נספח צה"ל בארצות הברית ימונה תת-אלוף מיקי אדלשטיין שיועלה לדרגת אלוף. תת-אלוף אדלשטיין יחליף בתפקידו את אלוף יעקב אייש המכהן בתפקיד בארבע השנים האחרונות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו