יואל נוימן מיצהר, קיבל את אות 'אביר איכות השלטון' - סרוגים

יואל נוימן מיצהר, קיבל את אות 'אביר איכות השלטון'

נוימן, תושב יצהר, קיבל את אות 'אביר איכות השלטון' בעקבות פעילותו לחשיפת השחיתות בחברה המרכזית לפיתוח השומרון. זוכים נוספים באות: משה יעלון ואורלי לוי אבקסיס

יואל נוימן מיצהר, קיבל את אות 'אביר איכות השלטון'

יואל נוימן, תושב היישוב 'יצהר', קיבל אמש (רביעי) את אות 'אביר איכות השלטון' לשנת 2015. האות הוענק לנוימן על ידי השופטת בדימוס, דליה דורנר, ויו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא.

מועמדותו של נוימן הוגשה על ידי יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין.

כזכור, נוימן הוא חושף השחיתות בחברה המרכזית לפיתוח השומרון, מעשה אשר הביא את חבר השופטים להחליט פה אחד על הענקת האות לנוימן.

בנימוקים לבחירתו, נכתב בין היתר כי "יואל נוימן הוא חושף השחיתות בחברה המרכזית לפיתוח השומרון. בהוקרה על שליחותו הציבורית ושירותו ארוך השנים כדירקטור מתנדב בחברה הכלכלית; על חשיפה אמיצה של מעשי שחיתות ומינהל בלתי תקין, תוך נקיטת סיכון גדול ונשיאה בנטל כלכלי וחברתי כבדים; ועל עמידה איתנה מול בכירי החברה הכלכלית ומאבק מתמשך להוצאת הצדק לאור".

"במסגרת מאבקו, ביקש מר נוימן לנקוט צעדים קשים נגד מי שלטענתו היה מעורב בשחיתות הקשה ובהתנהלות הלא-תקינה בחברה הכלכלית. בתגובה הודח נוימן בהינף יד מן הדירקטוריון אך פועלו הוביל לבסוף לחקירה פלילית, הגשת כתבי אישום כנגדם ולחשיפת השחיתויות בחברה לעיני כל".

מלבד נוימן, מי שעוד קיבל את אות 'אביר איכות השלטון' הם שופט ביהמ"ש העליון בדימוס אליעזר ריבלין, השופטת בדימוס הילה גרסטל, שר הבטחון משה (בוגי) יעלון, חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס (ישראל ביתנו) והאלוף (במיל') יוחנן לוקר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו