הנרצח בפיגוע ביקש רשיון לנשק אישי וסורב - סרוגים

הנרצח בפיגוע ביקש רשיון לנשק אישי וסורב

ברוך מרזל מעיד כי אברהם חסנו הי"ד שנרצח היום בפיגוע דריסה, לא קיבל רשיון לנשק אישי. הפרמדיק שטיפל בו מעיד "מסביב עמדו עשרות ערבים ומחאו כפיים ושמחו וחגגו באטימות ואכזריות שקשה לתאר אצל בן אנוש"

author-image
הנרצח בפיגוע ביקש רשיון לנשק אישי וסורב
  לא קיבל רשיו לנשק. חסנו הי"ד

תושב חברון ברוך מרזל מעיד היום כי אברהם (אשר) חסנו הי"ד שנרצח היום בפיגוע בצומת אל פואר, ביקש בקשה לרשיון לנשק אישי אך סורב.

לדברי מרזל, רבים בהתיישבות מסורבים לקבל רשיון לנשק, בשל סיבות אותן הוא מכנה 'לא רציניות'.

חסנו הי"ד עבד במוסדות אותם מנהל מרזל, וזה ספד לו "חסנו עבד אצלי במספר תפקידים היה לו לב יהודי ענק ורחב למרות קשיי היום יום המשיך לתרום לנוער בקרית ארבע ולהיות פעיל בכל דבר שבקדושה היה איש חסד ונרצח תוך כדי לינץ' במהלך נסיונו להילחם בפורעים הערבים שזרקו עליו אבנים. הרצח הזה כמו אחרים מוכיח שאין מדובר במפגעים בודדים אלא האוכלוסייה מורעלת בשינאה ליהודים עד כדי נכונות מות בשביל לפגוע בהם."

ישראל מלמד, מנהל הישיבה התיכונית בעתניאל, בה עבד חסנו, ספד לו:

"בלב דומע ורותח אני נאלץ להיפרד היום מאיש יקר ואהוב , הטבח שלנו בישיבה התיכונית בעתניאל אברהם חסנו הי"ד. אברהם הגיע אלינו לפני ארבע שנים והקפיץ את רמת המטבח. הוא השקיע את ליבו ואהבתו בהכנת האוכל. היו לו ידי אומן ולב רחב. הישיבה מקבלת אוכל מקייטרינג ואברהם התעקש תמיד להוסיף עוד נגיעה ביתית. הוא היה מטגן את התפו"א והופך אותם לצ'יפס, מוסיף ירקות ותיבלונים מעניינים. הוא הכין לנו רוגלעך בייתיים ומאפים.

"יותר מכל הוא היה נמס כשחברה למדו בבית המדרש לשמה, הוא תמיד נכנס לחלק להם מאפים חמים וטרופיות. אברהם היה סבא טוב עם לב רחב לרבים מתלמידי הישיבה, כלכך נהנה להשביע ולפנק. הוא היה קונה וופלים וסוכריות ומחלק לתלמידים. המון פעמים הכין לי מנות אישיות שאקח לילדי בלי שקיבל על כך שום תמורה, וזה בוודאי לא היה מהגדרות התפקיד סתם רצון להיטיב ולעזור למי שרק יכול."

להבדיל בין חושך לאור ובין ישראל לעמים הפרמדיק שחזר כעת מהאירוע שביצע את ניסיון ההחייאה סיפר לי בזעזוע שמסביב עמדו עשרות ערבים ומחאו כפיים ושמחו וחגגו באטימות ואכזריות שקשה לתאר אצל בן אנוש. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים."

הלוויתו של אברהם (אשר) חסנו תתקיים הערב בבית העלמין העתיק בחברון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ואיך בדיוק היה עוזר לו נשק?
| 20-10-2015 18:28