אירוע חמור התרחש הלילה (בין שלישי לרביעי) כשבכניסה לבניין חדשות 13 ברמת החייל בתל אביב רוססה הכתובת: "דם הבוגדים עוד יותר לפרסום". הבוקר תוגש תלונה רשמית במשטרה.
לאחר ריסוס הכתובת המסיתה, ברשת 13 כבר פעלו למחוק את הגרפיטי.
ברשת 13 הביעו זעזוע עמוק מהאירוע ומביטויי האלימות וההפחדה הגוברים כלפי עיתונאים וגופי תקשורת בישראל. מגוף השידור מסרו: "מדובר בחציית קו אדום נוספת במסגרת גל מתמשך של איומים, הפחדות ופגיעה".
בנוסף מרשת 13 נמסר: "עלינו לחקור את האירוע הזה. לאלימות ולאיומים אין מקום בחברה. חילוקי דעות צריכים להיפתר באמצעות דיאלוג והבנה. אנו מגנים את האירוע הזה באופן חד משמעי".
גם פורום הערוצים הישראלי מגיבים: תאגיד השידור הישראלי, קשת 12 ורשת 13 מביעים זעזוע עמוק נוכח ריסוס הגרפיטי הבוקר מחוץ למשרדי ערוץ 13 בתל אביב: ״האלימות והאיומים נגד התקשורת לא מגיעים בחלל ריק, הם תוצר של הסתה מתמשכת, מאורגנת ומסוכנת כלפי עיתונאים וכלפי גופי התקשורת החופשית בישראל – הציבורית והפרטית. האירועים הבוקר מצטרפים למהלכים רחבים, הולכים ומתעצמים, שמטרתם ניסיון לערער את עצמאות התקשורת, סגירת גופי שידור, ובסופו של דבר לצמצם את חופש העיתונות והביטוי בישראל".
אכן מעשה מכוער אבל כאשר האנרכיסטים מהשמאל הגיעו לאולפני ערוץ 14 פיזית לא שמעתי הזדעזעות מאף אחד מערוצי התקשורת האחרים