רב במוסד תורני מוכר חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידיו - סרוגים

רב במוסד תורני מוכר חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידיו

רב ממרכז הארץ חשוד כי ביצע מעשים מגונים בתלמידיו במוסד בו לימד. פרקליטיו: מדובר בבדיה כנקמה על תביעת של הרב נגד המוסד. מעצרו הוארך בשמונה ימים

author-image
רב במוסד תורני מוכר חשוד בביצוע עבירות מין בתלמידיו
  (אילוסטרציה; שאטרסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (חמישי) בשמונה ימים את מעצרו של רב שנחשד בביצוע מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 14, ובמעשה מגונה בקטין עד גיל 16, בעת שלימד במרכז תורני מוכר במרכז הארץ, כך פורסם בוואלה news.

המרכז התורני שבו לימד הרב הגיש תלונה למשטרה לאחר שהאחרון נחשד שביצע מעשים חמורים באחד מתלמידיו. בעקבות התלונה הוא נעצר ומעצרו הוארך.

עוד עולה מהדיווח, כי עורכי דינו של הרב החשוד מבהירים כי סימן שאלה גדול מאפיל על הגשת התלונה מצד המוסד התורני כלפי הרב, ומדגישים כי בין הרב למוסד קיימת הסטוריה של תביעות הדדיות. עוד טוענים השניים, כי באמצעות הגשת התלונה מנסה המוסד, ממנו פוטר הרב לפני כשנה וחצי, ללחוץ עליו לבטל את התלונה האזרחית שהוגשה על ידו עם פיטוריו. עורכי הדין אף הוסיפו כי גם תזמון הגשת התלונה מחזק את חשדם כי מדובר בכלי לחץ שכן בימים אלה מגישים הצדדים את התצהירים לתביעה.

עם זאת, עם מסירת החלטתו להארכת מעצרו של הרב החשוד אמר השופט ירון גת כי "יש לחקור קטינים נוספים אשר קיים חשד שהיו קשורים לעבירות נוספות של הרב".

"כבר בדיון ניתן היה לראות את ההתנהלות הקלוקלת של המשטרה. עסקינן בתלונת שווא שהוגשה עקב סכסוך אזרחי גדול שמתנהל בימים אלו בבית המשפט. לדידי מדובר בטענות בעלמא ובכל אופן אני סובר שבדיון הבא החשוד ישוחרר", אמר עורך דינו של החשוד.

הרב מצידו, שפרקליטיו טוענים שמדובר בבדיה שאמורה להפעיל עליו לחץ לביטול התביעה, הגיש תביעה כנגד המוסד על סך רבע מליון שקלים וזאת לאחר שלטענתו המוסד לא שילם לו את זכויותיו הסוציאליות להן הוא זכאי.

ראוי לציין, כי מכתב התביעה עולה כי נסיבות אלו הביאו את אותו המוסד להגיש נגדו תלונה במשטרה בטענה כי גנב כספים מחדר המנהל. הרב נחקר והתיק נסגר מחוסר אשמה.

על פי התובע המשטרתי, "מדובר באירוע שהתחרש לכאורה לפני שנה וחצי, אשר דבריו נודעו למשטרה עקב אירוע אחר שבו היה מעורב המתלונן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אין ספק שמדובר ברב סרוג
דוד סומך | 18-09-2015 10:05
ככלל, כל מנהלי המוסדות והארגונים הכאילו חברתיים של הציבור הדל"י נגועים בשחיתות כספית ובדרך כלל מוסרית. לכן לא פלא שאף חילוני לא רואה בסרוגים דתיים, ורואים בהם רק סחטני ג'ובים וכסף
2
לאיזה חוגים הוא שייך?
יודע קרוא | 18-09-2015 11:55
לפי השפה בה מתנסח העו"ד מדובר בעו"ד חרדי ועל כן יש להניח שהלקוח שלו חרדי. זה בשביל מגיב מס. 1. אבל למה זה חשוב? המחלה הזו לא מבדילה בן אנשים. לא בשייכות הקבוצתית שלהם ולא במה שיש להם על הראש. מדובר במחלה נפשית אחת מיני רבות שלצערנו גורמת לפגיעה באחרים ולכן צריך להישמר מחולים כאלה מכל משמר ולפרסם את דברמחלתם. אבל לחרדים יש עם זה בעיה כי זה יפגע בשידוכים של בני המשפחה אז ימות העולם....
3
שוב??
למה זה טוב??? | 18-09-2015 14:23
4
איך כבר החלטתם שהוא אשם ושהוא חולה?
דני | 18-09-2015 15:26
כבר גזרתם את דינו וקבעתם את מגזרו, מבלי לשמוע שום צד? עשרת ימי תשובה ובזה אתם עוסקים??