ח"כ בוקר ל"פליטים": זה מספר הטלפון של הרצוג - סרוגים

ח"כ בוקר ל"פליטים": זה מספר הטלפון של הרצוג

בתגובה לדבריו של יו"ר האופוזיציה, לפיהם על ישראל לקלוט פליטים מסוריה, פרסמה ח"כ בוקר את מספר הטלפון של הרצוג בלשכתו וכתבה: "עם הגעתך לישראל, אנא צור קשר עם ח"כ יצחק הרצוג. אתה תועבר לבית נוח בשכונת צהלה בתל אביב"

ח"כ בוקר ל"פליטים": זה מספר הטלפון של הרצוג
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

סערת הפליטים.

יו"ר האופוזיציה ויו"ר מפלגת 'המחנה הציוני', חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג, עורר היום (ראשון) את זעמם של רבים מהמערכת הפוליטית בעקבות דבריו כי על ישראל לקלוט את הפליטים מסוריה.

שר התיירות, חבר הכנסת יריב לוין מסר הבוקר 'לסרוגים' כי ״הצעתו הפופוליסטית של ח״כ הרצוג לקלוט פליטים מסוריה בישראל היא הצעה חסרת אחריות אשר כל תכליתה מירוק המצפון המוסרי".

גם שר התחבורה, ישראל כ"ץ, הגיב בציניות לדבריו של הרצוג ואמר כי "יו״ר האופוזיציה, בוז׳י הרצוג, קורא לממשלה לקלוט פליטים סורים בישראל. איזה חוסר תבונה מדינית וחוסר אחריות לאומית. לפחות שיציע, כמו ראש ממשלת פינלנד, לקלוט אותם בביתו".

מי שבחרה להגיב במקוריות לדבריו של יו"ר 'המחנה הציוני', היא חברת הכנסת נאווה בוקר שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את מספר הטלפון של הרצוג בלשכתו.

בנוסף למספר הטלפון, כתבה בוקר כפנייה לפליטים:  "עם הגעתך לישראל, אנא צור קשר עם ח"כ יצחק הרצוג במספר 02-6408533 לסידורי לינה. אתה תועבר לבית נוח בשכונת צהלה בתל אביב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
זה טעות גמור
| 06-09-2015 23:53
זה טעות גמור, בגלל שאין לשום יהודי בא"י מושג של נח"ל החרדי, אין דבר כזה. מה שכן ידוע היא "נחל השמד והניאוף" ממש לוחמים נגד השם ית' ר"ל, השם לא עמם בגלל שהם מחללי שם שמים ברבים. כולם יודעים ששום גדול בישראל לא הסכים לנחל החרידי, והמזרחיסטים והריפורמים שהסכימו "לנחל-השמד" הם לא "גדולי ישראל" הם גדולי השמד של דורינו. עמליקים, ערב-רב, מסיונרים, רשעי ישראל. הצבא לא מקום לבן תורה שומר תורה ומצוות אמיתי. בתור חייל לשעבר, מתודה ואומר לכם זה הרס וחורבן ושמד, הצבא מלא חרדים שמתעסקים עם בנות כל הזמן, ממש יום יום וכו', ואני מדבר על חברה שאפ' היו אברכים עד לא מזמן. עדיף לא להיות בצבא השמד, ***הזנות שם בלי בושה אפילו ברבים!!!! מתחרט בכל לבי שהתגיסתי לצבא השמד והניאוף, כדרך אלו שעושים פשרות אם הצבא, מאלו המשומדים-הרודפים-והפוגמים-בברית עם ד' ית' שמו.
2
ועדיין מסכנים הפליטים
שי | 06-09-2015 23:54
3
גב' בוקר
ניסים | 07-09-2015 9:08
כל הכבוד לך-שמסרת את הטלפון של יפה הנפש.....
4
תגובה לא ראויה
אלון | 07-09-2015 10:10
ניתן להתוכח בלי לרדת לפסים אישיים
5
התגובה
חיים | 25-09-2015 20:40
תגובתו הייתה דמוקרטית, הבעיה היא בהבנת הדמוקרטיה. לומר :"דמוקרטיה ישראלית" זה הפיכת הדמוקרטיה לסוג,לזן. זאת אמירה גזענית .
6
סערת הפליטים
יהודית | 06-09-2018 8:38
תגובה ראויה בהחלט. הסורים שהציפו את אירופה גורמים שם כמעט למלחמת אחים על רקע השוני והאלימות הרבה שהם הביאו עימם. סוריה היא מדינה עויינת ואחת האכזריות ביותר ביחסה לישראל. אסור לישראל להתערב .כל ההזויים שמרחמים ורוצים בפליטים הסורים שישבו בשקט. כל כך נמאס מיפה הנפש האלה. ) שיצטרפו לעמותות עזרה בארץ שעוזרות לזקנים ולחולים מבני עמנו) .