ראש הממשלה בנימין נתניהו עלה היום (שישי) לנאומו בעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק כשהוא עונד סיכה מיוחדת, המציגה את סימן החטופים – וכן קוד QR. פמליית ראש הממשלה, חברי המשלחת והמלווים עונדים גם הם סיכה זהה.

סריקת הקוד מפנה לאתר המציג את זוועות ה-7 באוקטובר, אשר זמין רק מחוץ לישראל והוקם במיוחד לצרכי הסברה בינלאומיים.

במקביל, כחלק ממאמץ ההסברה הבינלאומי, נתניהו הורה על הקרנת סרט הזוועות מה-7 באוקטובר בחדר בתוך בניין האו"ם. בזמן נאומו מול נציגי האו"ם, סרט הזוועות המלא הוקרן בשיתוף פעולה בין משרד ראש הממשלה ודובר צה"ל.





תגובות
זה היה מביך! ממש מביך! קריאות הבוז, הנטישה ההמונית של האולם, הגימיקים, הכפתור המגוחך על הז'קט, הגמגומים, המבט המזוגג, ואפילו ביטול המפגש עם התקשורת אחרי הנאום! ליגה אחרת מתפרקת מול עינינו! העולם כולו פשוט מאס בו ובשקרים שלו!
עדיף שתשב בשקט שמאלני אחד הקנאה אוכלת אותכם יש לנו ראש ממשלה תותח אין שני לו ואין אחד שיכול לנהל את המדינה כל אחד אחר יכול להרוס ולהביא את המדינה לאבדון אתם השמאל אתם שהרסתם את המדינה שההורים שלנו בנו פשוט בושה שיש לנו אנשים. כמוך במדינה
רציתם קוסם ... קבלתם את מלאך החבלה ... רציתם שלום ובטחון ... קבלתם מלחמת נצח עם עשרות אלפי חללים , פצועים וקטועי גפיים... רציתם מעמד בינלאומי ... קבלתם בידוד , נדוי וסנקציות ... רציתם מנהיג אמין ... קבלתם שקרן בן שקרן שבלי בושה , בזמן מלחמה מסדר לילדיו דירות בבריטניה וארה"ב.... מטורפים .... תתעוררו ....
.
איפה נתניהו אשף התקשורת הקוסם מי זה הזקן הנרגן שנאם היום באו"ם
ביבי מה חידשת בנסיעה שלך לארצות הברית באום הלו כל מה שאמרת שם אמרת בארץ גם מול פני כל העולם אתה עומד ומשקר איזה אופק לא לא בישרת לאומה שקרן מדופלם שמקומך בבית הכלא
הקרן הוא אתה ולא ביבי מעמיד את המציאות בפני. עוד כמה פעמים שצריך