תלמיד ישיבה נדרס לעיני אביו - מצבו קשה - סרוגים

תלמיד ישיבה נדרס לעיני אביו – מצבו קשה

צעיר הולך רגל נחבל בראשו מפגיעת רכב בצומת גדרה ואיבד את ההכרה. נהג הרכב טופל בזירה במצב קל. נסיבות התאונה ייבדקו ע"י המשטרה

תלמיד ישיבה נדרס לעיני אביו - מצבו קשה
  (צילום: פלאש90)

דוברות איחוד הצלה: צעיר הולך רגל נחבל בראשו מפגיעת רכב בצומת גדרה ואיבד את ההכרה. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'גדרות' ומסניף 'לכיש' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב קשה. נהג הרכב טופל בזירה במצב קל. נסיבות התאונה ייבדקו ע"י המשטרה.

יענקי וינברג חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר הולך רגל שנחבל קשות בראשו כתוצאה מפגיעת רכב, בעקבות הפגיעה הקשה הוא איבד את ההכרה ויחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים קפלן במצב קשה. נהג הרכב פונה אף הוא לבית החולים במצב קל. למרבה הצער אביו היה בזירה בזמן התאונה וראה את הטרגדיה מול עיניו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לשפר הצניעות מיד
| 12-08-2015 21:42
הטרגדיה משום חוסר צניעות אצלינו, אנחנו חייבים לשפר הצניעות, והיות ויש בדבר חוסר צניעות של ממש אסרו נהיגה לנשים והעיקר משום חוסר צניעות, וכל כבודה בת מלך פנימה. *וכן פסקו הג”ר מנשה קליין האדמו”ר מאונגוואר זצ”ל (שו”ת משנה הלכות יב ש) *והגר”ש וואזנר זצ”ל (שו”ת שבט הלוי ד א) *והגר”מ גרוס שליט”א. הם טוענים שהדבר מבליט את האשה וגורם משיכת תשומת לב רבה. *גם טוענים שישנה בעיה בלימוד נהיגה עם מורה גבר. *גם טוענים טענה נכונה שאין עליה שום קושיות, שהדבר דומה לרכיבה על סוס שנאסר לאשה ע”פ שו”ע. *גם טוענים שהדבר גורם סכנה של תאונות דרכים – ע”פ הסטטיסטיקה, נשים גורמות הרבה יותר תאונות מגברים. *גם מרן שר התורה הגר”ח קניבסקי שליט”א שאסור לאשה אף בשעת הדחק לנהוג ברכב משום איסור של לא ילבש אשה שמלת גבר. הרמב”ם כתב בהלכות אישות (פרק י”ג הלכה י”א), וזה לשונו: “כל אשה יש לה לצאת ולילך לבית אביה לבקרו, ולבית האבל ולבית המשתה לגמול חסד לרעותיה או לקרובותיה, כדי שיבואו הם לה, שאינה בבית הסוהר עד שלא תצא ולא תבוא. ***אבל גנאי הוא לאשה שתהיה יוצאה תמיד פעם בחוץ פעם ברחובות, ויש לבעל למנוע אשתו מזה. ולא יניחנה לצאת אלא “פעם אחת בחודש” או כמה פעמים בחודש לפי הצורך. “שאין יופי לאשה אלא לישב בזוית ביתה” שכך כתוב כל כבודה בת מלך פנימה” ובמקום שהורו שלא תנהג חובה לקיים את הוראת הרבנים, ו”אין דעת חכמים נוחה מנהיגת נשים” ומש”ה אסור לאשה לנהוג כהרב וואזנר שאוסר את זה בתכלית האיסור*** למעשה גם במכתב שנשלח להורי תלמידים ותלמידות במוסדות החינוך של חסידות בעלזא בלונדון, הובהר כי אם שתנהג ברכב, ילדיה לא יוכלו ללמוד במוסדות של החסידות בטענה כי זה “דבר הנוגד את כללי הצניעות” וגם בתשובה לשאלה קובע הרב יוסף כי נהיגת נשית ברכב היא אינה מעשה צנוע בכלל.
2
ל-1 נהנתי לקרוא כל מילה שכתבת - יישר כוח גדול
רחמים | 18-08-2015 11:45
ירבו כמוך בישראל.