מתי נפסיק להתנצל על התנגדותנו ללהט"בים? - סרוגים

מתי נפסיק להתנצל על התנגדותנו ללהט"בים?

בתור אנשי תורה, עלינו לומר את דברינו בגאווה אמיתית, ולהכריז: התורה אסרה מעשים אלו, קראה להם תועבה וחייבה מיתה את העוברים על כך, וזאת הסיבה שאין לנו חלק ונחלה עם ארגונים הנוגדים את אמונתנו

מתי נפסיק להתנצל על התנגדותנו ללהט"בים?
  למה לא אומרים את האמת? (צילום ארכיון: פייר תורג'מן/פלאש90)

גאווה או ראווה?

ושוב סערה סביב הפלייה נגד הקהילה הגאה… – ועכשיו תור האקדמיה. אוניברסיטת בר-אילן, למי שלא בעניינים, סרבה לאפשר עריכת אירוע ציבורי בתוככי האוניברסיטה של הקהילה הלהט"בית, ולאחר זמן קצר חזרה בה. כצפוי, עם סירוב האוניברסיטה נפתחה חזית חדשה במאבק הקהילה. מצער מאוד שהתקפלות האוניברסיטה וכניעתה למכבש הלחצים היו צפויות כמו כן.

כשהסירוב מראש לא החלטי ומגובה בפסוק מפורש בתורה האוסר תועבה זאת, אלא מצטדק בצביונה הדתי של האוניברסיטה, ובמקביל מציעה האוניברסיטה לערוך יום עיון בנושאים הרלוונטים ל"קהילה הגאה"- הכניעה קרובה מתמיד.

לפני שנתיים התחלתי לכתוב את התזה שלי לתואר השני וחיפשתי הנחיות לכתיבת תזה. מצאתי הנחיות מאת אחת האוניברסיטאות בארץ. אחת ההנחיות היא שיש להימנע מכתיבה פוגענית. ומה הדוגמה? יש לכתוב "הקהילה הגאה" ולא "הקהילה ההומו-סקסואלית". וכאן הבן שואל: למה אנחנו נכנעים לתכתיבים הללו? האם איסור חמור מן התורה הוא מושא לגאווה המחייב אותי להודות בכך? מנגד, לפני זמן מה שלחתי מאמר לכתב עת מדעי של אוניברסיטה אחרת. בפתיחת המאמר כתבתי מה ברצוני לחקור בעזרת השם. הפרופסור שבדק את המאמר דרש למחוק את המילים 'בעזרת השם' כי זו לא שיחת מוסר בישיבה גבוהה…

להפסיק להתנצל

הגיע הזמן להפסיק להתקפל ולהפסיק להצטדק. אם תרצו – להפסיק להתנצל.

בתור אנשי תורה, עלינו לומר את דברינו בגאווה אמיתית, ולהכריז: התורה אסרה מעשים אלו, קראה להם תועבה וחייבה מיתה את העוברים על כך, וזאת הסיבה שאין לנו חלק ונחלה עם ארגונים הנוגדים את אמונתנו. אינני פסיכולוג, ואף איני מתיימר להציג דעה פסיכולוגית חדשנית אשר תתחרה בפסיכולוגיה הרואה בנטיות אלו דרך חיים לגיטימית (עד לא מזמן גם  הפסיכולוגיה סברה שזו מחלת נפש אך הפוליטיקה הבריאה את המחלה…). ואתם יודעים מה? אני אף לא חושש ממחסור ביילודה ואפילו לא לשלומן של הנשים הנפאליות. אני מורה ומחנך אשר מאמין שאם התורה אסרה זאת – במקום להתגאות בעבירה צריך לחפש דרכים לברוח ממנה, ובטוח שנותן התורה העניק דרכים לכך. אינני 'הומופוב' ואינני חושב שאדם עם נטיות אלו הוא אדם רע. אני חושב שרבנים ומחנכים צריכים לגלות הרבה אמפתיה ורגישות אדירה כלפי מצוקתם הנוראה של בעלי נטיות אלו.

אך אסור שאמפתיה זו תמנע מאיתנו לומר את האמירה הברורה שאין שום היתר לנהל דרך חיים זו. אם אדע על תלמיד שסובל ממשיכה לבני מינו אסייע לו לקבל טיפול ולהציל עצמו מן העבירה! איני טוען ואיני משוכנע שכולם יכולים לשנות את נטייתם המינית ולהתחתן עם בני/בנות המין השני, אך כולם מסוגלים להימנע מהעבירות הכרוכות בכך.

גישה הרואה במאוויי האדם את חרותו המוחלטת והימנעות ממימוש הפנטזיות שלו כרמיסה של זכויות הפרט, נוגדת את דעת התורה. חז"ל לימדו אותנו כי "אין הקב"ה מביא ניסיון על האדם – אלא אם יכול לעמוד בו", ואני רואה כל בעל נטייה כזו, שאינו עובר עבירה – כגיבור ואציל נפש, וזאת גאווה אמיתית. זה המסר שאנו צריכים להעביר לדור המבולבל הזה. אם נמשיך לשתוק, נגמגם או נתפשר – נפסיד בעוד קרב ובעוד קרב עד שיגיע היום (והוא לא רחוק לצערי) אשר מחנך יישב בבית הסוהר על סיוע לתלמיד להימנע מעבירות אלו!

אם תרצו ראיה לכך: עיתונאים, פרופסורים, פסיכולוגים, רבנים ומנהלי בתי ספר הזהירו אותי שלא אפרסם את המאמר תחת שמי האמיתי. נחשו אתם מה הסיבה לכך.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
29 תגובות - 29 דיונים מיין לפי
1
חטאים החייבים מיתה
שמעון | 14-06-2015 13:23
2
חטאים החייבים מיתה- בין היתר חילול שבת
שמעון | 14-06-2015 13:28
צדוע אתה נטפל דווקא לקהילת הלהט"ב. גם מחללי שבת חייבים מיתה . ראה ציטוט מספר שמות פרק ל"א. "ויאמר יהוה אל משה לאמר יג ואתה דבר אל בני ישראל לאמר אך את שבתתי תשמרו כי אות הוא ביני וביניכם לדרתיכם לדעת כי אני יהוה מקדשכם יד ושמרתם את השבת כי קדש הוא לכם מחלליה מות יומת כי כל העשה בה מלאכה ונכרתה הנפש ההוא מקרב עמיה טו ששת ימים יעשה מלאכה וביום השביעי שבת שבתון קדש ליהוה כל העשה מלאכה ביום השבת מות יומת ". לשיטתך יש להרוג 80 אחוז מהיהודים. אולי תקים מחנות ריכוז כי המלאכה רבה
3
איזו עליבות.
הומו מסורתי - יוסף כהן | 14-06-2015 13:56
ראשית, אני בז לאנשים כמוך, שאינם מסוגלים להביע את עמדתם תוך הזדהות בזהותם האמתית, רק כי הם חוששים. ויש לך כנראה סיבות טובות לחשוש, אחרת לא היית נמנע מלהזדהות בשמך המלא והאמתי. בתור יהודי ישראלי מסורתי וגם הומו, אני מאחל לך שתזכה להבין רק רבע מהמשמעויות של המילה האחרונה שציינתי בענייני, כי נראה שאתה סובל מבורות קשה מאוד בתחום עליו אתה כותב. חשבתי בהתחלה לאחל לך שתזכה לגדל בן כזה, ובאמצעותו ללמוד כמה חשוך אתה, אבל אני מרחם על הבן, וגם עליך למען האמת. אין לי רצון לאחל צער לאף יהודי, ולכן אני לא מאחל לך את זה. אני כן מאחל לך שתזכה בע"ה ללמוד להכיל, ללמוד להתמודד, ללמוד איך לא לפחד, ואולי אפילו לסייע באמת, לאותם יהודים רבים שאליהם אתה מתייחס במאמרך זה, שכשהם קוראים אותו, הם טובעים בצער, ביגון, בכאב, בעצבות ובשאיפה שיומם יגיע - ויפה שעה אחת קודם. מאחל לך שתפסיק להתנצל בפני אחרים, ותתנצל בפני עצמך, כי נראה שזה צעד שדילגת עליו. תודה לך מכל הלב
4
אפילו כאן זיהיתי התנצלות
ידידיה | 14-06-2015 14:09
א. יישר כח לכותב על המאמר, ולאתר על פרסומו. ב. אין מקום לגילוי אמפתיה כלפי מי ש"סובלים" מנטיות הפוכות. הם אמנם זקוקים להנחיה, אבל לא להכרה בכך שלהם יש קושי גדול יותר מאחרים. עדין לא שמעתי שמגלים אמפתיה למי שמשתמשים בסמים, או פורצים לבנקים. בעיקר, אינני מכיר את האמפתיה כלפי מועלים בכספי ציבור ולא כלפי טייקונים, באלה נאבקת התקשורת ללא כפפות, אותה התקשורת שדורשת להכיר בקשיים של הפוכי הנטיות. ג. פגיעה בחופש הפרט? אין ערך כזה. מקורו של ה"ערך" הוא בשורש פורה הראש של ההומניזם, היהדות היא ההפך של ההומניזם בכך, שלהומניזם דוגל בסמכות מוסרית אנושית, ואילו היהדות דוגלת בסמכות חיצונית - אלוקית למוסר.
5
אנחנו משלמים את מחיר ההדחקה וההכחשה
| 14-06-2015 14:13
עד לפני שנים ספורות, הציבור הדתי לא הכיר כלל בקיומם של בעלי נטיות הפוכות ובכך שעצם הנטייה לא תמיד באה מבחירה וכי ההתמודדות של בעל נטיות הפוכות קשה מנשוא. לכן השיח היה בוטה ומזלזל ופוגעני כלפי כל מה שקשור לנושא בין כלפיי מי שחוטא בחטאים דאורייתא ובין כלפי מי שמנסה להתמודד. מי שנכווה ברותחין נזהר בפושרין. ואע"פ שהמצעדים והפומביות הגועלית ששולטת כיום ברחוב ראויים לכל גינוי, עדיין נדרש מאיתנו איפוק כדי לייצר אמירה עניינית ונכונה שלא באה ממקום של שנאה ובוז כלפי מי שזה לא מגיע לו
6
ל-4 אתה ממש לא מבין שום דבר
| 14-06-2015 14:18
מי שסובל מנטיות הפוכות הוא אדם מסכן שמוחו ורגשותיו בנויים אחרת ממך וממני. תבין את זה. (הייתי מכנה זאת "מחלה" אך גם הביטוי הזה נחשב פוגעני היום שלא בצדק). זה ממש לא דומה למי שמבחירה חופשית נגרר לעבירות כמו גניבה, שוד ומעילה ועד שלא תבין זאת יהיה קשה לצאת כנגד מה שבאמת לא בסדר כמו המצעדים ותביעת הזכות לקיום העבירה עצמה.
7
אתה מורה או מדען?
אברהם יצחק | 14-06-2015 14:40
"עד לא מזמן גם הפסיכולוגיה סברה שזו מחלת נפש אך הפוליטיקה הבריאה את המחלה…" - כך קבעת בנחרצות. אולם האם באמת בדקת את מצב המחקר? מדוע שום גוף בשום מדינה מערבית לא יוצא נגד ההחלטה שהתקבלה ב-1973? מדוע אין שום חקר רציני שמוכיח שיש תועלת בטיפולי המרה? המחקרים הקיימים רק מצביעים על נזק ותועלת...
8
ל2, גם חילול שבת זו עברה, ואני מניח שבבר אילן לא יאפשרו
| 14-06-2015 15:32
ואני מנח שבבר אילן לא יאפשרו לקיים ארוע התומך בחילול שבת. הכל מבינים שאין בבר אילן מקום לארוע כזה. אבל כאשר מדובר בלהט"בים, האוניברסיטה חוייבה להתנצל. להם מגיע הכל. בהם אסור לפגוע.
9
דווקא הבנתי מצוין
ל-6 | 14-06-2015 15:36
ההחלטה להכיר בקשיים של הסוטים הללו, היא החלטה של מי שמכירים בכל זכות של הפרט לחיות את חייו כרצונו - העקום - כל עוד הוא אינו פוגע באחרים. המכירים בכך, נוקטים בערכים הומניסטיים, ואנו איננו הומניסטים בשום אופן. אני מכיר בסמכותו של נותן התורה, גם כאשר היא איננה מוצאת חן בעיני. גם לי יש תאוות קשות, שיכולתי לגלות כלפיהן הבנה, וכך להידרדר לתהומות. אלא שאני יודע שאיש לא יגלה הבנה כלפיהן ובצדק, והדבר עוצר אותי ואת כולנו. חובה להבין, החברה איננה רק מזיקה, היא יכולה גם לעזור, והיא עוזרת לאדם להשתלט על תאוותיו, דווקא כאשר היא איננה סובלנית כלפיהם. אנשי הערכים ההומניסטיים אינם מעלים בדעתם שלא לקבל בהבנה את הסוטים, כל עוד הם ממצים את הפוטנציאל האישי שלהם, מבלי להזיק לאחרים (בדרך כלל). אנו, אנשי התורה צריכים להימנע מלגלות הבנה, דווקא כדי לעזור לחולי הרוח הללו, להתגבר על הקושי שלהם, ולעצור את עצמם מללכת אחרי שרירות לבם הרע והמופקר. באורח פלא, כאשר אתה חדל מלגלות הבנה, התופעה מצטמצמת פלאים. אף אחד לא ניסה לבדוק מה עובר בראש של טייקון, ועד כמה הוא יכול או לא יכול להשתלט על הרצון להתעשר. איש אינו מנסה להבין את מי שפרץ אליו הביתה מפני שאין לון סלון כמו של השכן. המח שלו עובד אחרת משלי, ולמרות זאת איש אינו מגן עליו, לא משום שזה לא אפשרי, אפשרי בהחלט לגלות הבנה, אבל בכל זאת, בסוף הוא יהיה בכלא.
10
ל9 חסרה לך צניעות
פסיכוולוגית | 14-06-2015 15:44
מי שלא למד אבחון פסיכיאטרי שלא יגדיר מיהו חולה נפש. ואגב לרוב ההומופובים הצועקים יש נטיות הפוכות. הטור הזה מלא בורות ועדיף היה לו לא היה מתפרסם .
11
ל-9 אתה ממשיך להראות שאינך מבין
| 14-06-2015 15:47
זו פשוט לא "תאווה" ואין לך שום יכולת להרגיש או לדמיין כי ב"ה אתה לא סובל מהמחלה שלהם. כן, יש להילחם מלחמת חרמה בכך שיש כאלה שאפילו לא מוכנים לקרוא לזה "מחלה" או "בעיה". אבל אתה מתנהג בחוסר הבנה וחוסר רגישות כלפי גיבורי כוח רבים שמחזיקים עצמם בכוח מלעבור על איסורים אך גם אינם מסוגלים להקים בית נאמן בישראל היות והם סובלים ממחלה איומה ונוראית.
12
על נטיה הפוכה כ"מחלת נפש" והטרור הלהטב"י
| 14-06-2015 16:00
https://www.youtube.com/watch?v=7NyX5CxGraE
13
רמה של כיתה ג'
| 14-06-2015 16:05
באתר חדשות אני מבין שזה אתר רציני מאוד.
14
הקריאה לא להתנצל....
גידי | 14-06-2015 17:13
יחד עם השם הבדוי היא בדיחה לא רעה בכלל.
15
מתחנן לדתיים
אריאל חטב | 14-06-2015 17:30
ובשיא הרצינות אל, אבל אל תקבלו להט״בים אף פעם, ואל תקבלו את האינטרנט, ואל תקבלו את הבנות שרוצו ללבוש מכנסיים או להניח תפילין, ופליז אל תכבדו את החופש בחירה ואת הדמוקרטיה. באמת, ובשיא הרצינות, אתם עושים לנו האתאיסטים את כל העבודה. אפילו דתיים שקוראים את זה עכשיו מבינים כמה מעוותים אתם, כמה המציאות שלכם היא עמוק עמוק בימי התנ״ך, כמה אירוני, הא? מצד אחד מפעילים שעון שבת בבית כנסת, שיא הטכנולוגיה ושיא העבודה על אלוהימוש בעיניים. מצד שני, איך לא, חס וחלילה משכב זכר, חס ושלום אהבה חד מינית, שההיסטוריה היהודית מוצפת בהומואים, אבל ההומופוביה הדוסית חייבת לקפוץ, מה אפשר לצפות? כל שלישי ושני רב אחר מתחרמן לו מתלמיד ישיבה ונותן לו לענג לו את הגופה, ואתם יוצאים נגד גייז? תהנו, בכיף, אנחנו במאבק חובק עולם, מאבק נגד כל, אבל כל הדתות, יהדות נצרות איסלאם (שאותם אתם מכירים) ועוד 8800 דתות שאתם לא מכירים, כולם נגדנו, ובנתיים אנחנו מנצחים, לאט לאט, בסוף העולם הזה יהיה מקום צודק והוגן לכולם, בלי פרימיטיביים שחושבים שהם אלוהים והיחסי שפחה - בעל שלהם עם האישה שלהם הם יותר טובים מאהבה טהורה של הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג׳נדרים. לכותב הפוסט, תתנגד לתופעה החריפה, גם היטלר התנגד (סתם אומר). וגם להומואים היה טלאי ורוד בשואה. לא למדת מההיסטוריה של עצמך, גאון. העיקר לבכות שרצחו אותנו בשואב ולהגיד ״לעולם לא עוד״ ומצד שני לעשות את ה״עוד״ הזה לאחרים. תתבייש, אבל תמשיכו, אתם עושים לאתאיזם את כל העבודה בעצמכם.
16
יש לכם ממש אובססיה בנושא...
סתם הומו | 14-06-2015 17:39
בשעה שאנחנו חיים את חיינו מבלי לספור אתכם בכלל :)
17
יישר כוח לכותב! סוף סוף מישהו שמעיז לכתוב
יוסף | 14-06-2015 18:53
את מה שכולם חושבים.
18
גם מחללי שבת אמורים להיסקל למוות
שומרת קלה כחמורה | 14-06-2015 19:40
ובכ"ז שמעתי שנציגגי יושבים בכנסת ומשתפים פעולה (רח"ל!) עם אנשים כאלה. ואני קוראת מכאן להתנתק מכל התועבות הללו ולהקים מדינת הלכה (אבל מי יקשיב לי? קולי הוא הרי "קול באישה ערוה"...)
19
שופך דמים ומחלל שם שמיים ברבים כבודו
מתן | 14-06-2015 21:00
רב ההורג בתלמידיו, פשוטו כמשמעו. תדע כל אם עברייה ששלחה את בנייה למחנך שלא מסתכל להם בעיניים
20
למה לכפות על מישהו אחר לא לעבור על מצוות?
אורי | 14-06-2015 21:02
מקורה של "מצוקתם הנוראה של בעלי נטיות אלו" היא באמירות שהטור הזה מציג. העזרה שאפשר להגיש באהבה למי שסובל מהמצוקה הנוראה, היא להפסיד להזין אותה. את המצוקה יוצרת ההומופוביה, חוסר הקבלה והנחיתות שכותב מאמר זה וקהל המאמינים שלו מעלה על הכתב. "אם אדע על תלמיד שסובל ממשיכה לבני מינו אסייע לו לקבל טיפול ולהציל עצמו מן העבירה!" – אציין שלהט"בים דתיים רבים נוטשים בסערה את אמונתם ומפתחים אנטי-דת חריף עכב התפיסה הנ"ל. הם לומדים לאט לאט שהקהילה שלהם מקיאה אותם מתוכה, לומדים על צביעות ועל השקר שחיו בו ושגדלו על ברכו, רוצה לומר: "אהבה על תנאי". תפקידו האצילי של מחנך בישראל (אני נמנה עליהם) הוא לעזור לנער למצוא את דרכו בעולם (הדרך שלו, לא שלך), כך שיגדל להיות מבוגר חזק ומועצם, יממש את עצמו ואת החוזקות שלו וייצא לחיים עם תחושת מסוגלות. ביטול עצמי יוציא לעולם בחור צעיר חלש, רפה, חרד ומוצמת. ואין לי ספק שעל אמירותיי שלי על תפקיד המחנך אוכל להוסיף, לסתור ולסייג. הכל עניין של איזונים. התחושה של הכותב, אשר מוצגת לראווה, בדבר אצילות הנפש בכך שהוא קורא "להציל" את ההומו מעצמו, היא בהגדרתה המזוקקת והטהורה ביותר כפייה דתית ואינוס אמונת הפרט על פרט אחר. להבדיל מממנו, להט"בים רוצים לחיות בשיוויון ולתפקד תחת אותו עולם הזדמנויות, לא "לייצא", לא "להפיץ" ולא לבצע מיסיונריות לדרכם. משמע, אף אחד לא משדל את כותב הטור למעשה שהתורה אוסרת עליו, כשם שאדם דתי שלא מקיים אי-אילו מצוות לא מנסה לגרום לאדם דתי אחר לא לקיימן.
21
ממתי מתנגדים לאנשים עצמם?
שי | 14-06-2015 21:16
מה זה אומר להתנגד ללהט"בים? למה יש להתנהג? האם אני יכול להתנגד לאוהבי פפסי קולה? או שפשוט אני לא אוהב פפסי קולה?... נשמע מטומטם, אבל זה כל הסיפור.
22
האם רבני בית הלל או צוהר
שאלה קשה | 15-06-2015 8:19
האם הם יגנו, ילחמו ,יתקיפו, את הקהילה הלהטבית... באותו סערה שבה תוקפים את החרדלים או החרדים, או רבני הציונות הדתית??????..
23
יש הבדל בין מחללי שבת ולהומואים בתורה
למי שעוד אכפת | 15-06-2015 8:36
על משכב זכור נאמר תועבה... וחוץ מזה, מזה החוצפה הזאת, הריי בר אילן היא מקום שומר מסורת.. שבאמת הפך לרפורמי... מעניין מה מאיר בר אילן ז"ל, שעל שמו נקראת האוניברסיטה, היה חושב על זה.....
24
כמה משלמים להם?
ידידיה | 15-06-2015 9:44
אני קורא ולא מאמין. כל כך הרבה תגובות יש כאן, המצדדות בעד חולי הנפש והפושעים. שווה לבדוק אם מישהו מלשם להם, וכמה, כדי שישבו מול המחשב ויגיבו על כל מי שמעז להעמיד להם מראה מול הפנים.
25
אני עדה לטרור
קורבן טרור | 15-06-2015 13:37
הפלורליזם נגמר כשזה מגיע לנטיות הפוכות. התבטאות שלי בשמי המלא, תוביל לפיטורי מעבודתי וויתור על המקצוע שלי. כבר אוימתי מפורשות. טרור לכל דבר. אין לי מה לעשות עם זה- מלבד ללכת לבית משפט ולהתכונן לכישלון. אף שופט לא יוכל לצאת נגדם. אז למרות שאם "מפסיקים להתנצל" צריך לכתוב בשם מלא, מבינה אותך, יש משפחה וילדים אחרי הכל, והאלימות הלהט"בית יכולה להרוס לך את החיים. (למשל, להגיש נגדך תלונות על הטרדות מיניות ולהוביל קמפיין תקשורתי שיהרוס אותך לגמרי. הכל. הכל הם עושים)
26
אתם נאחזים בשנאת חינם
מאוכזב מכם | 15-06-2015 22:27
ממש עצוב לראות איך אתם נאחזים בשנאת החינם שלכם להומוסקסואלים ולסביות. חשבתם פעם איך זה נראה מבחוץ? שאתם מתעקשים להעליב אותם ולרדוף אותם? ועכשיו מפרסמים כתבה "מתי נפסיק להתנצל" עם תמונה ממצעד הבהמות..... איך זה נראה מבחוץ? כאילו היהדות שלנו היא יהדות של שנאה ורוע , בה מתעקשים לשנוא להט"ב, לעולם לא להתנצל, לעולם לא לפשפש במעשינו. זה חלול השם. נסו לאהוב את השונים מכם, לא לשנוא ולהתעקש על זה. ויהודים יכולים להתנצל. יהודי אמיתי יודע מתי לחזור בתשובה ולהתנצל בפני מי שפגע ברגשותיו.
27
ל 26
ידידיה | 16-06-2015 9:32
מספיק עם ההטפות על שנאת חינם. זה לא חינם לשונא גנבים, לא חינם לשנוא פדופילים, ולא חינם לשנוא סוטים וחולי רוח. הם מקבלים את השנאה בזכות ולא בחינם, אנו משלמים על כך מחיר מלא. מוטב לנו לשנוא אותם, ולא שהשי"ת ישנא אותנו. לא מעניין אוצנו איך זה נראה מבחוץ, גם מן הבחינה הזו הפסקנו להתנצל. היהדות שלנו היא לא שנאה ולא רוע, היא רק יודעת את מי לאהוב ואת מי לשנוא. היא חדלה מלאהוב את מי ששונא אותה ואת מי שרודף אותה. הסוטים הללו הפכו מנרדפים לרודפים, והם יקבלו בחזרה שנאה ורדיפה עד שיחזרו לארון שלהם. אין לנו על מה להתנצל, ואין על מה לחזור בתשובה, ברור לנו לגמרי, שאנחנו הטובים ואתם הרעים. ברוך המבדיל בין קודש לחול.
28
למספר 26: אנחנו שונאים לא את ההומואים - אלא את מעשיהם
אוראור | 18-02-2018 11:44
והתנהגותם - כי עם כל הכבוד להם - הם עוברים על איסור משכב זכר [ לא מאמינה שכתבתי את זה ] - ונכון שהם נמשכים לגברים באופן לכאורה בלתי נשלט - אבל זה נגד חוקי התורה והטבע - נגד התורה והטבע אסור ללכת הרי - גם אם הם נמשכים לגברים ולא שולטים בזה - עליהם להתאפק ולא להתנות אהבים עם בני מינם - וגם גאים יכולים להתחתן עם נשים - נכון שזה יהיה להם מאוד קשה - אבל זה המבחן שלהם - ולכולנו יש מבחן הרי - ואם כבר גבר מתחתן עם גבר - שלא יבוא עליו - אם הבנת למה אני מתכוונת - בכלל , הרי טבעי שגברים יימשכו לנשים - גבר שמתחתן עם אישה מעמיד צאצאים - ואנחנו הרי מצווים על מצוות פרו ורבו - שני גברים שמתחתנים הרי לא יכולים לקיים את המצווה הזאת - עכשיו הבנת? אז בקיצור: אנחנו לא נגד ההומואים עצמם - אלא נגד נטיותיהם - ואני מניחה שעכשיו זה מובן לך. שיהיה לך יום טוב.
29
כל מילה בסלע - וכל
אוראור | 29-05-2019 11:15
מילה נוספת - לגמרי מיותרת!