ברנז'ה: התפקיד החדש של איתמר פליישמן - סרוגים

ברנז'ה: התפקיד החדש של איתמר פליישמן

איתמר פליישמן ששימש כדוברו של בנט והבית היהודי עד הבחירות, מצא תפקיד חדש וישמש כדוברו של השר לבטחון פנים גלעד ארדן. פליישמן מסר לסרוגים: "משהו חדש מתחיל" http://www.srugim.co.il/?p=117060

author-image
ברנז'ה: התפקיד החדש של איתמר פליישמן
  הדובר החדש של לוין. פליישמן (צילום: גור דותן)

איתמר פליישמן מונה לדוברו החדש של השר לבטחון פנים גלעד ארדן.

פליישמן (32) שימש כדוברו של בנט בזמן שהדוברת הקבועה דנה מזרחי שהתה בחופשת לידה. עם חזרתה והקדמת הבחירות שימש פליישמן כדובר הקמפיין והמשיך לדברר את המפלגה. לאחר הבחירות הופסקה עבודתו  בשל צמצומים בלשכה. תוצאות הבחירות בהן זכתה המפלגה בשמונה מנדטים בלבד, הביאו את המפלגה לצמצומים, בשל ההוצאות הגדולות של מערכת הבחירות שלא יוחזרו בגלל התמעטות כספי מימון המפלגות להן זכאית המפלגה. המשבר הכלכלי הביא לביטול תקנים במוסדות המפלגה, אחד מהם הוא דובר המפלגה, בו מחזיקה אידית דרויאן הדוברת של סגן השר אלי בן דהן.

בעברו שימש פליישמן ככתב בעיתון 'ידיעות ירושלים' וככתב השטחים של אתר Ynet. עבר למעריב והחליף בתפקידו את עמיחי אתאלי, אך עם רכישת העיתון על ידי מקור ראשון פוטר יחד עם עוד מספר עובדים ותיקים כמו הצלמת מירי צחי.

פליישמן אישר את הדברים לסרוגים: "משהו חדש מתחיל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ממתי נותנים לכל עיתונאי זוטר כותרות כאלה ?
אהוד | 07-06-2015 19:20
הלו ! סרוגים ? משהו משוחד או מקורב אצלכם? מי זה איתמר פליישמן? רכלן קטןגדול שהייתי עד לכתבה שלימה שהוא נתן לאיזה ערבי שהתלונן על יהודי באוניבסיטת אריאל בלי לבדוק פרטים ורק אחרי שהוא אוים בתביעה הוא שיפץ את הכתבה?