קילקל את יום האחדות? בוז'י תקף את בנט: חציתם קווים אדומים

קילקל את יום האחדות? בוז'י תקף את בנט: חציתם קווים אדומים

דווקא ב'יום האחדות' לציון שנה לחטיפת שלושת הנערים, בחר יו"ר האופוזיציה לתקוף את שר החינוך בנט: "הוא וחבריו חצו קווים אדומים בהשוואת אנשי המחנה הציוני לחמאס"

author-image
בוז'י תקף את בנט: חציתם קווים אדומים
  נזף בבנט. הרצוג (ששון תירם)

במלאות שנה לחטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח הי"ד – מערכת החינוך מציינת היום את "יום האחדות". שר החינוך נפתלי בנט ויו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג, הגיעו לתיכון 'יחד' במודיעין להעביר שיעור משותף בנוכחות משפחות פרנקל ושאער.

בשיעור אמר השר בנט: "אנשים חושבים שהסכנה בישראל היא בין ימין ושמאל, בין קואליציה לאופוזיציה, וביום הזה אני מבקש לומר: החלוקה בישראל היא בין מי שדוגל בסובלנות לבין מי שלא, בין מי שמקדש את אחדות העם לבין מי שמקדש את המפריד שבינינו".

עוד הוסיף שר החינוך: "אנחנו רואים הבוקר בכל הכותרות הראשיות את התגברות החרם על ישראל. המחרימים לא עושים הפרדה בין ימין לשמאל, מבחינתם – הפגיעה בישראל היא בכולנו. זה המסר מהיום הזה – מדינת ישראל היא מדינה חזקה, אנחנו חזקים יחד".

שר החינוך נפתלי בנט אירוע אחדות

בנט, הרצוג והורי הנערים (ששון תירם)

 

שר החינוך פנה למשפחות הנערים: " בקיץ האחרון הדליקו לנו את האור לכמה רגעים של אחדות. לא ניתן לאור הזה להיכבות שוב. הדרך בה הלכתם בשנה האחרונה סללה דרך של אחדות לכל עם ישראל. למדנו מכם להקשיב ולהיות סובלניים. לא להתלהם, אלא להתרכז ביחד, במשותף לכולנו כעם אחד".

מי שבחר דווקא ביום האחדות להטיף מוסר היה הרצוג, שאמר בשיעור: "השוואת אנשי המחנה הציוני לאויבי ישראל– חציית קו אדום שפגעה באחדות העם והחברה בישראל", כשהוא מתייחס לקמפיין האגרסיבי של הבית היהודי בבחירות האחרונות.

הרצוג הוסיף: "השר בנט מוביל תנועה גדולה ומכובדת אך בבחירות האחרונות הוא וחבריו חצו קווים אדומים בקריאה לאנשי המחנה הציוני עוכרי ישראל ובהשוואה שלהם לחמאס" הרצוג הוסיף "האחדות שיכולה וצריכה להיווצר בעם היא אחדות עמוקה שכדי ליצור אותה אנחנו צריכים לחדול מהסתה ואלימות, משנאת החינם, מהגזענות וההשמצות שהפכו למרכז בשיח הישראל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בוז'י צודק
חרדלון | 01-06-2015 12:22
מכיוון וביום הסטודנט בנט אמר לבוז'י לא לדבר פוליטיקה אז שבנט לא יבוא בטענות
2
לבנט מותר לקלקל את האחדות מדי יום ביומו
קצת אהבת חינם לא תזיק לעם הזה | 01-06-2015 12:24
3
הרצוג צודק במקרה הזה
מישהו | 01-06-2015 12:30
בס״ד שמאלנים זה לא אויבי ישראל! הם אנשים שכמוני וכמוך רוצים את טובת עם ישראל ומדינת ישראל. אנחנו לא מסכימיפ עם הדרך שלהם , זה אומר שנפסול את האנשים עצמם?! וחס ושלום נקרא להם עוכרי ישראל?!?!
4
הוא צודק
אביעד גולדברג | 01-06-2015 13:38
א. בוז'י הרצוג צודק במאה אחוז. יש חיילים שמחרפים נפשם למען המדינה שתומכים במחנה הציוני הרבה יותר מאשר אצל החרדים, איזו חוצפה לקרא להם חמס?! ב. הכותרת 'קלקל את האחדות' מראה כמאה עדים שהציבור הדתי אינו מסוגל לשמוע תוכחת אמת.