מרגי: "מצדיק את דרעי על סילוק המפריעים לתנועה"

מרגי: "מצדיק את דרעי על סילוק המפריעים לתנועה"

יו"ר ועדת החינוך הטרי, חבר הכנס יעקב מרגי, מתייחס למשא ומתן הקואליציוני ודוחה את הדיווחים על מחלוקות בינו לבין אריה דרעי. "כולם מרוצים, דרעי סידר את כולנו על הצד הטוב ביותר"

author-image
"מצדיק את דרעי על סילוק המפריעים לתנועה"
  (פלאש90)

יו"ר ועדת החינוך, חבר הכנסת יעקב מרגי (ש"ס) דוחה את הדיווחים לפיהם היחסים בינו לבין יו"ר התנועה, אריה דרעי, אינם בטיבם ומבהיר כי הוא מאוד מרוצה מהתפקיד שקיבל.

"רוצה להודיע לכל אוהביי וידידי והדואגים לשלומי והחוששים לפגיעתי, חוץ מהצרידות שיש לי מהלילה הארוך בכנסת עד שהוקמה הקואליציה, הכל בסדר איתי, קיבלתי תפקיד נכבד שחשקתי בו, ואני מרוצה ממנו, מודה לה' על הזכות שנפלה בחלקי", אמר מרגי לרדיו 'קול חי'.

מרגי התייחס גם לשינוי שעברה מפלגת ש"ס מאז עזיבתו של אלי ישי ומדגיש כי כיום אין יריבויות בתוך המפלגה. "אין ספק שכיום אין מתחים ומחלוקות כבעבר, כולם מגובשים והולכים אחרי ההנהגה, זה דבר מבורך עבור כולנו, היו לנו שנתיים לא קלות, עברנו את זה ואני מברך את היו"ר דרעי על כל פעילות שהוא עושה עבור הגיבוש של ש"ס".

לאחר ההתייחסות העקיפה מתייחס מרגי באופן ישיר לסילוקם של מספר גורמים מהמפלגה על ידי דרעי. "שלא יהיו ספקות, כל אחד שלא חפץ ביקרה של התנועה והורס אותה מבפנים, אין מקומו איתנו".

לדבריו: "לגיטימי לגמרי שדרעי מסלק את אותם אלו המפריעים להתנהלות התנועה, גם העוזר שלי נזרק בעקבות אי אמון עם יו"ר התנועה בגלל קרבתו לאלי ישי, אני יכול להעיד שעם הכל דרעי נוהג במידת הרחמים כלפי נוספים".

כאשר הוא מסכם את ההסכם הקואליציוני נשמע מרגי מרוצה מאוד: "קיבלנו כלי עבודה מצויינים כדי שנוכל לעשות הרבה דברים טובים למען עם ישראל, התקיים בנו הפסוק 'וראך ושמח בליבו', כולם מרוצים, דרעי סידר את כולנו על הצד הטוב ביותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זכור לנו מסירות נפשו של רבינו הגדול
| 22-05-2015 11:49
עדיין זכור לנו מסירות נפשו של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגאון האדיר רבי אברהם אטיק זצוקללה"ה הכ"מ גאב"ד איחוד היראים בארה"ק ועמידתו בפרץ על משמר קברי ישראל, תלמידיו הנאמנים בארה"ק ובחו"ל זוכרים עדיין היטב איך שציער עצמו על עצמות אבותינו המתחללים יום יום על ידי אנשים שנפגמה אצלם האמונה בהשארת הנפש ובתחיית המתים רח"ל, ומחפשים אחרי היתרים מפוקפקים מרבנים רפורמיים. ובפרט זכורה המערכה הכבדה שניהל רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגאון האדיר רבי אברהם אטיק זצוקללה"ה הכ"מ על גזירת חיטוטי שכבי הנוראה המתבצע על ידי יזמי פרויקט מרום ירושלים במתחם שנלר, כמה דמעות שפך רבינו הגדול זצוקללה"ה על גזירת חיטוטי שכבי המחרידה במתחם שנלר, ובאזנינו שמענו את הקללות הנוראות שקילל רבינו הגדול זצוקללה"ה את מחללי הקברים יזמי פרוייקט מרום ירושלים במתחם שנלר. מערכה זו נגעה עד לליבו הטהור של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגאון האדיר רבי אברהם אטיק זצוקללה"ה הכ"מ גאב"ד איחוד היראים בארה"ק, ובעצם ימי המערכה נפל חלל בעמדו על משמר האמונה בהשארת הנפש ובתחיית המתים, הצבי ישראל על במותיך חלל, ובהאי קטירא איסתלק לשמי מרומים, ואותנו עזב לאנחות. ואם אמנם שבחיי חיותו לא זכינו לראות בהתגשמות הקללות הנוראות שהטיל רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגאון האדיר רבי אברהם אטיק זצוקללה"ה הכ"מ על מחללי הקברים יזמי פרוייקט מרום ירושלים במתחם שנלר, אמנם גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם, ולאחר שמחללי הקברים יזמי פרוייקט מרום ירושלים במתחם שנלר עומדים במריים וממשיכים לחלל את קברות אבותינו רח"ל, היום הזה באו מחללי הקברים על עונשם, כאשר היום יום חמישי בשעת חילול הקברים - כאשר הדחפור של חופרי קברות אבותינו יזמי פרוייקט מרום ירושלים במתחם שנלר נעץ את חודו בעצמות אבותינו המתגוללות על פני השדה, לפתע אש יצאה מאת ה' והדחפור כולו נשרף באש עד תומו, ולא נשאר ממנו זכר ושארית. כל מי שלא נפגמה אצלו האמונה בהשארת הנפש ובתחיית המתים יודע ומבין כי עונש נורא זה הגיע למחללי הקברים יזמי פרוייקט מרום ירושלים במתחם שנלר מכוחו הטהור של רבינו הגדול מרן ראש הישבה הגאון האדיר רבי אברהם אטיק זצוקללה"ה הכ"מ גאב"ד איחוד היראים בארה"ק, אשר ממתיבתא דרקיעא שלח מלאכי חבלה להפרע ממחללי קברות אבותינו. ומכאן התראה "אחרונה" למחללי הקברים יזמי פרוייקט מרום ירושלים במתחם שנלר העומדים במריים ומקשים את ערפם וממשיכים לחלל את קברות הקדמונים מידי יום ביומו, שייראו לנפשם מהקללה המחרידה שהטיל רבינו הגדול מרן ראש הישיבה הגאון האדיר רבי אברהם אטיק זצוקללה"ה הכ"מ. זכותו יגן עלינו ועל כל ישראל, אמן.