אורן חזן "מזמין את גרבוז וחבריו לקבר רשב"י" - סרוגים

אורן חזן "מזמין את גרבוז וחבריו לקבר רשב"י"

ח"כ אורן חזן מהליכוד לא שכח את האמירה האומללה של יאיר גרבוז בעצרת השמאל והזמין אותם לקבר רשב"י "לראות את 'הקומץ' חוגגים הערב ומחר את הילולת ל"ג בעומר. לא הרבה, סה"כ כחצי מיליון איש"

author-image
אורן חזן "מזמין את גרבוז וחבריו לקבר רשב"י"
  לא שכח לגרבוז. חזן (נתי שוחט/פלאש90)

ח"כ אורן חזן מהליכוד מסתמן כח"כ הצבעוני של הכנסת ה-20.

בצהריים (ד') הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו הקנטה כלפי איש השמאל יאיר גרבוז שדיבר בעצרת השמאל לפני הבחירות על קומץ מנשקי הקמעות.

"אני מזמין את גרבוז וחבריו לקבר רשב"י במירון לראות את 'הקומץ' חוגגים הערב ומחר את הילולת ל"ג בעומר. לא הרבה, סה"כ כחצי מיליון איש."

בתוך כך בהכנסת האורחים של מוסדות אור הרשב"י הושלמה ההיערכות לחלוקת אוכל ושתייה חינם (למעלה מ-300 אלף מנות) לרבבות העולים לציונו הקדוש של הרשב"י במירון בימי ל"ג בעומר תשע"ה – 2015, בסמוך לקבר הרשב"י הוקמו אוהלי ענק לגברים ולנשים עם כ-1500 מקומות ישיבה בתחלופה סביב השעון, ואוהלים נוספים לתפילה ושיעורי תורה שיאפשרו לעולים מירונה להתפלל וללמוד בישוב הדעת.

מדוברות אור הרשב"י נמסר: "עקב הצפי למזג אוויר חם הותקנו מזגני ענק נוספים באוהלי הענק של 'אור הרשבי' שינעימו את השהות של הרבבות באוהלים, והיות והשנה חל ל”ג בעומר ביום חמישי יש צפי לעלייה בהגעת האורחים והמתפללים שחלקם ישהו במירון גם במהלך השבת לאחר ההילולה, ובאור הרשב"י נערכו השנה לחלוקת למעלה מ-300 אלף מנות לרבבות העולים, בסיוע מנופים ועשרות פועלים הוקם בימים האחרונים אוהל 'הכנסת האורחים' הגדול בישראל ובו קרוב לאלף וחמש מאות מקומות ישיבה. באוהל אף הותקנה מערכת מיזוג שמוגדרת כ"מערכת המיזוג הגדולה בישראל", זאת בכדי לאפשר לרבבות הסועדים אווירה נוחה וממוזגת".
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הימורים בקבר רשב"י
ג'וני | 06-05-2015 15:44
לאור התענינותו של מנהל הקזינו בעבר בהילולה כפי הנראה יש לו מידע פנימי על ההימורים בשטח,
2
תזמין גם את אמיר חצרוני.
י"ל | 06-05-2015 18:10