מוטי יוגב: "מפכ"ל שמאכיל מפגינים ברימונים צריך להתפטר"

מוטי יוגב: "מפכ"ל שמאכיל מפגינים ברימונים צריך להתפטר"

בעקבות אירועי האלימות מאמש בהפגנת קהילת יוצאי אתיופיה קורא חבר הכנסת, מוטי יוגב, למפכ"ל המשטרה להתפטר מתפקידו. "את משטרת ישראל צריך לנער ולהביא אותה לתקופה שאחרי דנינו"

"מפכ"ל שמאכיל מפגינים ברימונים צריך להתפטר"
  (פלאש90)

חבר הכנסת ואל"מ (במיל') מוטי יוגב (הבית היהודי) התייחס לאירועי האלימות מאמש (ראשון) בעקבות מחאת יוצאי אתיופיה וקרא למפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, להתפטר מתפקידו.

"מפכ"ל שבמדיניותו הכיל את הטרור במזרח ירושלים ובהר הבית אבל את יוצאי העדה האתיופית מאכיל ברימוני הלם צריך להתפטר,

את משטרת ישראל צריך לנער ולהביא אותה לתקופה שאחרי דנינו", אמר יוגב.

לדברי יוגב: "מזה למעלה מחצי שנה שהתרעתי בפני גורמי משטרה בכירים על האלימות שנוקטים שוטרים כנגד צעירים יהודים יוצא אתיופיה וביקשתי מראש אגף המבצעים של משטרת ישראל שיבצעו השתלמויות בכל דרגי הפיקוד והמשטרה על יחסם לצעירים יוצאי העדה האתיופית".

יוגב התייחס גם לתקופה שאחרי דנינו ואמר כי "אתגרים גדולים עומדים בפני יורשו של המפכ"ל הנוכחי שאת הטרור הפלסטיני רצה להכיל ולמול כאב של אחינו בני העדה האתיופית הוא מפעיל רימוני הלם ואלימות. אתגר של להשיב את משטרת ישראל כמשרתת את הביטחון, החוק והסדר של עם ישראל ומהווה דוגמה אישית לכל אלה".

"יחד עם גינוי כל אלימות אני מבקש לחזק את ידי העדה האתיופית ומקווה שנצליח, יחד עם מפקדי המשטרה, לבנות אמון מחודש במשטרה גם מצד יוצאי העדה האתיופית", כך יוגב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אני איתכם יוצאי אתיופיה, תפוצצו למשטרה ת'פנים.
מאיר | 04-05-2015 9:02
2
אני לא מבין אותך ואת אמרותך
אלי | 04-05-2015 9:22
קל לך להעביר בקורת אני בעד מחאת אחינו האתיופים אבל אם הם עברו את הגבול בצורה קשה ופגעו בשוטרים יש לנהוג עם אלה שגרמו לפגיעה בשוטרים בכל חומרת הדין, עם כל הסימפטיה יש לכבד את החוק לבוא ולזרוק דברים באוויר כמו שאתה זרקת זוהי התחסדות לשמה, ואני מצפה שמאדם כמוך לחשוב היטב ולשקול את הדברים לפני שאתה מפרסם אותם,