עד החטוף האחרון? השמאל מנרמל את עסקת שליט 2 - סרוגים

עד החטוף האחרון? השמאל מנרמל את עסקת שליט 2

לאחרונה החליט "מטה המשפחות" לעדכן את סיסמת הקמפיין שלו: "עד החטוף האחרון" נכתב כעת, מה מטרת השינוי וכיצד זה זה יגרום לציבור הישראלי לשלם הרבה

מאור רדה
עד החטוף האחרון? השמאל מנרמל את עסקת שליט 2
  גלעד שליט בסרטון של חמאס

לאחרונה, "מטה המשפחות להחזרת החטופים" החליט לשנות את סיסמת הקמפיין שלו על הציבור הישראלי. מעתה, בכל צומת מרכזית, פרסום ממומן או פוסט של איש תקשורת מוביל, תמצאו את המשפט "עד החטוף האחרון".

אל תתנו לשם התמים "מטה המשפחות" להטעות אתכם, מדובר בגוף עתיר משאבים, שבאמתחתו טובי יועצי התקשורת, מערך דוברות יעיל ותקציב עתק, שיגרום לכם להיפגש עם מסריו בכל צומת או גלילה בפיד. לא ברור מדוע נבחרה הסיסמא "עד החטוף האחרון".

מכינים את עסקת שליט 2

לאחר שבעסקה האחרונה ישראל שחררה מאות מחבלים ומאות משאיות סיוע לוגיסטי לחמאס, השר במשרד התפוצות עמיחי שיקלי, אשר הצביע נגד העסקה, הסביר את התנגדותו בתכנית הפטריוטים ואמר: "יש עוד 65 (חטופים) שצריך להוציא אותם, קבעת פה רף מחיר מאוד גבוה. החטופים הבאים הם צעירים בגיל לחימה וחיילים, האם אנחנו מסוגלים לעמוד במחירים האלה? צריך לוודא שהעסקה הזאת לא תהיה גזר דין מוות להרבה מאוד ישראלים".

כנראה שאם מכון סקרים היה בודק את תמיכת הציבור הישראלי בעסקת שליט, היה רוב מכריע בציבור נגד העסקה, בכל זאת, נראה שלמדנו משהו מהשביעי באוקטובר, אך ברור לכל בר דעת שמפתח שחרור חטופים יהיה כעת הרבה יותר גבוה. בקיצור, זה מתחיל להראות כמו עסקת שליט 2 בעבור כל חטוף, וכמובן שזה בהכרח יביא להישארות ארגון חמאס בשלטון. "מטה המשפחות" מנסה לנרמל עסקה מזוויעה יותר, ולשם כך נבחרה הסיסמה "עד החטוף האחרון", כדי לשכנע אותנו לבצע את עסקת שליט בכל שבוע מחדש, להגדיל את התשלום שהציבור הישראלי מוכן לתת עבור כל חטוף.

הציבור הישראלי עובר שינויים בדעת הקהל כבר עשרות שנים. כאשר בשנת 1976 מחבלים חטפו מטוס ישראלי ובו 260 אנשים, דרישתם של החוטפים הייתה לשחרר רק 53 טרוריסטים, ראש הממשלה דאז יצחק רבין סרב, ושלח את סיירת מטכ"ל להשתלט על המטוס במה שנודע לימים כ"מבצע אנטבה". גם כאשר מפתח שחרור המחבלים כל כך נמוך, רבין לא הסכים לשחרר את החטופים, ובכלל היו ימים בהם ישראל סירבה לבצע משא-ומתן עם טרוריסטים, עצוב לראות לאן הגענו.

עוד באותו נושא

דיווח: כך יעבוד המתווה החדש לשחרור חטופים


4

נראה ש"מטה המשפחות להחזרת החטופים" עמוק בתוך קמפיין נגד הציבור הישראלי במטרתו להגדיל את האשראי הציבורי לשחרור החטופים, את המלחמה צריך לנצח, "עד הניצחון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
20 תגובות - 16 דיונים מיין לפי
1
חול בעיניים... ססמאות...
סתם שאלה ... מי צריך מדינה שמפקירה אותו ואחר כך נותנת לו למות בשבי ? בשביל מה אנחנו נלחמים ? בשביל לתחזק את התחת של נתניהו על הכסא ? ואל תתבלבלו אפשר היה להחזיר את כולם , ואחר כך לחסל את כל המשוחררים בעזה , אם אפשר לחסל את הנייה בדירת מסתורי בטהארן , זה לא אמור להיות כל כך מסובך בעזה ... | 13-03-2025 13:08
חול בעיניים... ססמאות ריקות פעם היה פה ראש ממשלה שצחקו עליו שהוא נראה כמו סוחר דגים , לוי אשכול , והוא הביא לנו את נצחון מלחמת ששת הימים .... היום יש לנו זקן מאופר בכבדות , עם קאטטר, שמתלבש בחליפות יוקרה (כנראה מתנות מחברים) מדבר אנגלית מושלמת והוא הביא לנו ... 2000 חללים , 15000 פצועים , עשרות אלפי פליטים בארצם ובתים הרוסים , רוקן את קופת המדינה (אבל לא מוותר על החלפת חלון בביתו הפרטי במחיר צנוע של כמיליון וחצי ש"ח, בערך כמו כל הדירה שלכם...) ואתם סוגדים לו ... תחשבו על זה ...
קצת לדייק. ממשלת ישראל החליטה לשים קודם את
אשר | 20-03-2025 15:00
חיסול החמאס (ארגוני הטרור) ואחר כך את שחרור החטופים. זאת למרות שהיה ברור לביבי שהסדר היה צריך להיות קודם שחרור החטופים ולאחר מכן חיסול החמאס. שהרי חיסול החמאס/ ארגוני הטרור לוקח הרבה מאוד זמן. סדר הפעולות לפי האופוזיציה היה צריך להיות: התחלת מלחמה בעזה תוך מכה חזקה לארגוני הטרור, לאחר מספר חודשים להסכים לעסקה, בשלבים שתכלול הפסקת אש והפסקת המלחמה ושחרור כל החטופים. ולאחר שחרור החטופים לחזור למלחמה עד לחיסול נוכחות כל ארגוני הטרור ברצועת עזה והשלטת ה"סדר הישראלי" ברצועה. ביבי ידע את זה אבל נכנע לחסרי האחריות של סמוטריץ ובן-גביר ולא נלחם על שחרור כל החטופים. שנה וחצי צה"ל נלחם ברצועה עם משקולות ברזל לרגליו, כי לא ניתן להילחם כאשר 250 חטופים חיים או מתים במנהרות החמאס, בלי לפגוע בחטופים. התוצאה, הרבה מאוד חטופים מתו, עד עכשיו הרבה חטופים בשבי, הרבה הרוגים ופצועים מעל למה שהיה צריך להיות וכמובן הכי חשוב לממשלה, ביבי עדיין בשלטון.
לוי אשכול לא הביא שום ניצחון. היה איש אפור
חיים | 17-03-2025 11:38
אלוהים הביא את הניצחון בעזרת החיילים וממשלת אחדות. ללוי אשכול לא הייתה שום תרומה משמעותית (חוץ מלצרף את חירות לממשלה כאמורץ. אבל גם ביבי היה מוכן לצרף את נציגי האופוזיציה והם אלו שלא היו מוכנים לאחדות עם בן גביר וסמוטריץ'. למרות שהלוחמים שמצביעים להם כן טובים בשביל למות בשבילם....)
2
הביביסטים מנרמלים הפקרה...
רק ביבי | 13-03-2025 14:08
הביביסטים מנרמלים הפקרה של חיילים פצועים, השתמטות , מימון ארגוני טרור בנמזוודות מזומנים וסיוע בחימוש למדינה עוינת. השמאל והימין דורשים ערבות הדדית.
השמאל והימין דורשים ניהול משברים עם שכל.
שוגון | 20-03-2025 15:02
לא מחליטים מתוך טרוף וזעם אלא מתוך שכל. ממשלת ישראל פעלה מפחד. פחד מפירוקה על ידי סמוטריץ ובן-גביר
3
1 ו-2 צודקים
אני מחו״ל | 13-03-2025 15:39
ואין מה להוסיף
4
אוכלי דם
עמקה | 13-03-2025 18:45
מדוע יהודים עם כיפה על הראש שוכחים את ערכי היהדות וששים אלי קרב? הרי היהדות רוצה ערבות הדדית פדיון שבויים כול המציל נפש.. ניסינו מלחמה ולא עבד. אולי ננסה הסכם כולל וזהו. תמיד יהיה לכם זמן להפציץ לשבור לכסח להרוס ולהרוג.
5
מר רדה עם...
מוטי טוביה | 13-03-2025 18:45
מר רדה עם אנשים כמוך לא הייתי שש להקים מדינה או לחיות בה !!!!
מסכים. לכן צריך...
דרור | 14-03-2025 11:33
מסכים. לכן צריך להיפרד לשתי מדינות
6
"לנרמל"... מילים גדולות...
שמחה | 13-03-2025 21:03
"לנרמל"... מילים גדולות מפי שליח השלטון? שכחת שעל עיסקת שליט חתום נתניהו? שכחת שהוא שלח לחמאס מזומנים שיבנו מנהרות? מה עם קטאר? מדוע הם מנהלים לנו עיסקת חטופים כשהם מגינים על אנשי חמאס? העיקר לתקוף משפחות שנלחמות על חיי ילדיהם, אנשים שבילו במסיבה או חגגו את חג שמחת תורה או לחמו בצבא ההגנה על ישראל, וכעת הם עמוק במנהרות. מילים גדולות יש לך, אך את האמת אתה לא אומר. האחים שלנו במנהרות, ואת ההפקרה של 20 שנות שלטון נתניהו אסור להמשיך.
7
כתבה הזויה מפיץ...
אריאל | 13-03-2025 23:26
כתבה הזויה מפיץ רעל על משפחות של חטופים שילדיהם עוברים שואה והמדינה שמפקירה אותם מנסה לתייג כאילו הם הבעיה. אתה הבעיה אולי אתה ממומן ועתיר משאבים של רעל ופייק ניוז. במקום לפנות למי שאחראי באמת הממשלה והצבא שהביאו את האסון הזה, מה אתה מפנה האשמה למטה המשפחות? ברור שעד החטוף האחרון נראה לך הגיוני להשאיר את האחים שלנו גוססים במנהרות השואה? שמעת את העדויות של החטופים ששבו? איפה כל ישראל ערבים זה לזה? כל המציל נפש אחת? מה יהיה
8
פעם היו מכחישי...
סתם אחד | 14-03-2025 7:54
פעם היו מכחישי שואה, היום יש מכחישי טבח 7.10. הממשלה והצבא אשמים בהפקרת אלפי אזרחים למותם וחטיפתם על ידי החמאס, ותוקפים את הקורבנות כאילו זה אשמתם שזה קרה. אז מר רדה, יש מחיר להפקרה ולכישלון, וזה המחיר שאנחנו צריכים לשלם. חובתה של המדינה להחזיר את החטופים הביתה, ותמיד ניתן לטפל במחבלים מאוחר יותר. עצוב לאיזה שפל של תרעלה וניתוק אנשים מגיעים בשביל לתמוך בממשלה המחורבנת הזאת
9
אוי... השמאל הנורא......
דרור | 14-03-2025 11:33
אוי... השמאל הנורא... תפעל להיפרדות יהודה מישראל ולא תצטרך לראות אותנו יותר. נשמח.
10
מי זה צבע...
מלאך לבן | 14-03-2025 14:19
מי זה צבע קקי רדה ,,? ולמה צבע קקי אף פעם לא ביקש שישחררו את אברה מנגיסטו..? ג'וב בלקק לכושל הסגול מקיסריה חשוב יותר ומכניס כסףף טוב..ושאברה מצידו ימות
11
מי עשה את...
נירון קיסר | 15-03-2025 0:09
מי עשה את עסקת שליט? ביבי. מי עושה עסקת חטופים? ביבי. מי אשם? השמאל. כן, אה?
12
...
"כן, אבל השמאל..." קלאסי | 16-03-2025 7:24
13
לעזתים מגיע כל...
אח | 16-03-2025 16:07
לעזתים מגיע כל מה שבא עליהם ויותר. חלאות אדם. מה שמטריד אותי מאוד הוא השיח הפנימי במדינה. הקולות נגד משפחות חטופים אומללות, שב״כ, מפקדי צה״ל, שופטים, שוטרים, מערכת המשפט כולה, אנשי תקשורת, אופוזיציה, ועוד מקעקעים את יסודות המדינה האהובה שלנו ואת הלכידות שלה כעם יהודי. זה מאוד מסוכן. ראו מה קרה לנו בשנתיים האחרונות. לצערי מקור הקולות האילו הוא מציבור ערכי שזכויותיו רבות ומעשיו למען העם המדינה רבים מספור. יש גם ציבורים אחרים שמעשיהם למען המדינה מבורכים לאורך הדורות. מדוע הסתירה האיומה הזו? מדוע לקרוע את העם בתפרים שעם הרבה רצון ואמונה אפשר לאחות? אחים אנחנו לא אויבים. צה״ל, שב״כ, מערכת המשפט, המשטרה, כל המערכות עליהן מושתתת המדינה חייבים לעמוד במרכז הקונסנזוס ולא אנא אנו באים? בקורת, בדיקה, עקרונות יסודית הכרחיים כדי לשמר את המדינה והעם. אנא הקשיבו. הרגיעו את השיח הפנימי וחפשו שיח רגוע ומאחד ולא הרסני. אני בטח שכולנו נצא נשכרים ומחוזקים.
14
אילו הבן שלך היה נמק במנהרה
עמקה | 16-03-2025 20:02
למשפחות החטופים אין חובה מדינית או כול שהיא פרט לדאגה לילדיהם. אולי זה מוזר לך אבל ככה זה להיות הורים. נתניהו הוא שמפר את ההבטחה לפנות את פילדלפיה לצאת מעזה תמורת שחרור כול החטופים. כול דרך אחרת תביא לרצח החטופים. לזה אתה מקווה? החטופים נחטפו בגלל מחדל של המדינה גלעד שליט נחטף בגלל מחדל של הצוות שלו.
15
זה חדשות? זה מאמר דעה במקרה הטוב
עידן | 20-03-2025 0:29
מי אתה מאור רדה? אתה מבזה את קהל הקוראים כאן בזה שאתה משתמש באתר כשופר לדעותיך הפוליטיות והאישיות. כמו שכתבו בתגובות אחרות, החטופים הם אזרחים שנלקחו מבתיהם כי הממשלה והצבא לא הגן עליהם. החובה הבסיסית של הממשלה, ובמיוחד שלנו כעם הוא לדאוג להחזיר אותם הביתה. "עד הניצחון"? עוד אמירה ריקה מתוכן. רמה נמוכה, מאכזב מאוד.
16
שקר: "השמאל מנרמל את עסקת שליט 2" אמת:
אשר | 20-03-2025 14:45
המחלוקת בנושא החטופים אינו בין שמאל וימין. אם זה היה מחלוקת בין שמאל וימין לא היינו מקבלים בסקרים שמיעוט קטן בצבור מתנגד לעסקאות שחרור החטופים. שנית. המיעוט הקטן שקורא לעצמו ימין, מפריד עצמו מרוב האוכלוסיה שהיא ימין. אני ימין, לפי הגדרת ימין מלפני 10 שנים. כלומר נגד הקמת מדינה פלסטינית, נגד "החזרת הפליטים" למדינת ישראל. בעד לחימה אגרסיבית נגד ארגוני הטרור. אבל אני גם ציוני וגם פטריוט וגם בעד שלטון החוק והדמוקרטי. אבל בממשלת ה"ימין" יש כרבע שהם אנטי ציונים ו/או לא מעניין אותם שלטון החוק ו/או פועלים להחלשת הדמוקרטיה. וכמובן חלק גדול מהממשלה הם אנטי-ליברלים בעוד מרבית הצבור הם ליברלים-דמוקרטים