"מי שמחפש מחיאות כפיים שיופיע בפני קהל משוכנע" - סרוגים

"מי שמחפש מחיאות כפיים שיופיע בפני קהל משוכנע"

יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, מתייחס לביטול הגעתם של חברי הכנסת מהימין מועידת 'הארץ' לשלום ומבהיר שבניגוד לדיווחים הוא לא חזר לליכוד: "באתי לכבד את ראש הממשלה"

"מי שמחפש מחיאות כפיים שיופיע בפני קהל משוכנע"
  פלאש 90

על רקע ביטול הגעתן של חברי הכנסת מ'הבית היהודי' ומ'הליכוד' מועידת 'הארץ' לשלום, בשיחה ל'סרוגים' אומר דני דיין, כי הוא מתנגד לגישה של הפקרת זירות ומאמין שדווקא בכנסים כאלה חברי כנסת מהימין צריכים להופיע.

לדברי דיין: "אני מתנגד להפקרת זירות ואני חושב שככל שהקהל פחות משוכנע בעמדותיי יש לי יותר עניין להופיע בפניו. אלא אם כן רק מי שמופיע לקבל מחיאות קלות אז שיופיע בפני משוכנעים ויקבל המון מחיאות כפיים".

"אני לא מחפש מחיאות כפיים", אומר דיין. "אני מחפש להשפיע, אני מחפש לשכנע, אני מחפש להכניס ספקות בראש של השומעים ולכן אני הופעתי באירועים של ג'יי סטריט, הופעתי באירועים של 'קול אחד', אני הופעתי גם בפני חברי פרלמנטים מהשמאל האנטי ישראל, ובכלל תשמע אני מופיע במשרדי חוץ אירופיים שהם אלה שכם מממנים ארגונים אנטי ישראלי, לפי ההגיון הזה הייתי צריך להפסיק להיפגש עם שגרירים של האיחוד האירופי, להפסיק להיפגש במשרדי חוץ של האיחוד האירופי, ואני לא מתכוון לעשות את זה".

דיין מבקש להדגיש כי דבריו אינם מכוונים נגד חברי 'הבית היהודי'. "כל אחד וגישתו הוא, אני אומר לך מה הגישה שלי. אגב, זה לא רק הבית היהודי, גם הליכוד החרים את הכנס. ולכן אני את הדברים שיש לי לומר אני אומר בכל פורום. ואני אומר, ככל שהפורום מכיל אנשים שטועים יותר יש לי עניין עוד יותר גדול להופיע".

דיין מכחיש את הדיווחים לפיהם אחרי הפריימריז של 'הבית היהודי' הוא חזר לליכוד: "פרשתי מהרשימה לכנסת אבל לא הודעתי בשום מקום שעברתי למפלגה אחרת. אם כוונתך לזה שהופעתי בכנס של הליכוד, זה קשקוש, באתי בסך הכל לכבד את ראש הממשלה".

דיין מתייחס גם לסיבות עזיבתו את 'הבית היהודי'. "אני אמנם מנסיבות העניין ביקשתי למחוק את שמי מרשימת 'הבית היהודי', אחרי שניסו להשתמש בי לאיזה צורך שחשבתי שהוא לא ראוי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו