
צה"ל פתח בשעות האחרונות בגל תקיפות נוסף בעומק לבנון, והשמיד בשעות הבוקר המוקדמות עשרות מחסני אמצעי לחימה של חיזבאללה.
לאחר הירי באמצע הלילה אל הצפון ושיגור כלי טיס שיורט מעל היישוב רמות נתפלי, צה"ל פתח הבוקר בגל תקיפות נוסף נגד מטרות חיזבאללה בלבנון. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תוך שעתיים עשרות מטרות טרור במרחב הבקאע שבלבנון.
הגל התקיפות הושמדו עשרות משגרי רקטות וטילים של חיזבאללה, בנוסף לכך הושמדו מבנים ומחסנים בהם הוחזקו אמצעי טרור של חיזבאללה.
עוד באותו נושא
יום של תקיפות: מספר ההרוגים בתימן ובלבנוןחדשות סרוגים

לאחר מכן תקפו המטוסים מבנים בדרום לבנון, במרחב גבול לבנון ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה כמפקדות ומרכזים לניהול פעילויות טרור.
מדהים! קומץ טייסים בגיבוי יחידות הטכנולוגיה והמודיעין (מה שנקרא כח קפלן) מנצחים מלחמה בלי חי''ר, שיריון תותחנים. מעולם לא חבו רבים כל כך, הרבה כל כך למעטים כל כך...