ויראלי

אחרי סערת הדרדל'ה: כך בן גביר הגיב לתקיפה בתימן

אחרי התקיפה באיראן לפני שלושה חודשים שיוחסה לישראל, השר איתמר בן גביר פרסם תגובה שעוררה סערה. כעת, אחרי התקיפה בתימן הוא נקט בדרך דומה, אך הפעם נראה שהוא דווקא מרוצה

"חלק מקונספציה שגויה", בן גביר
"חלק מקונספציה שגויה", בן גביר | צילום: (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

לפני כשלושה חודשים בוצעה תקיפה באיראן שיוחסה לישראל. מבין שלל התגובות שפורסמו אחרי התקיפה, בלטה במיוחד זו של השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, שמלבד זה שהוא הפר את העמימות וחשף את הקשר של ישראל לתקיפה, הוא היה השר היחיד בממשלה שמתח ביקורת על פעולה של הממשלה בה הוא חבר.

בן גביר כתב אז מילה אחת בתגובה לתקיפה – "דרד'לה" – ועורר סערה ברשת ובמערכת הפוליטית. גם הערב, אחרי התקיפה המוצלחת של ישראל בתימן, בן גביר בחר להגיב באותה דרך, אך הפעם נראה שהוא מרוצה. עם צאת השבת כתב בן גביר בחשבונו ברשת X: "בומבה".

תגובות

8
8
יוסי
20.07.24

הדיוט

7
יוסף
20.07.24

בהחלטות גורליות הוא לא רלונטי סתם פלקט

6
שמואל
20.07.24

בסה"כ פגעו בכמה ברזלים. כשיפגעו בתימנים חיים שיעירו אותי.....