ארדן מגרש את אשתו של המחבל מהטבח בהר נוף - סרוגים

ארדן מגרש את אשתו של המחבל מהטבח בהר נוף

שבוע לאחר הטבח בבית הכנסת בהר נוף, חתם היום שר הפנים גלעד ארדן על ביטול היתר השהייה בישראל של נדיה אבו ג׳מיל, אשתו של המחבל שקיבלה אזרחות מתוקף 'איחוד משפחות'

author-image
ארדן מגרש את אשתו של המחבל מהטבח בהר נוף
  בית הכנסת בהר נוף (פלאש90)

שבוע לאחר הטבח המחריד בבית הכנסת 'קהילות יעקב' בירושלים, חתם היום שר הפנים על ביטול היתר השהיה של אשתו של אחד המחבלים.

"היום החלטתי על ביטול היתר השהייה בישראל של נדיה אבו ג׳מיל, אשתו של המחבל שביצע את הפיגוע. אבו ג׳מיל שהתה בישראל מכח הליך של ״איחוד משפחות״ עם המחבל. היא תיאלץ לעזוב את ישראל ותישלל ממנה כל זכות כספית וסוציאלית בעתיד." הסביר ארדן.

יש לציין כי לא מדובר בשלילת אזרחות ישראלית, אלא בביטול היתר שהייה. אבו ג'מיל היא פלסטינית מיו"ש שקיבלה אזרחות בשל נישואיה, ולכן כעת אין לה זיקה המצדיקה אזרחות ישראלית. עדיין מדובר בצעד חריג שמן הסתם יקומם עליו את אנשי השמאל.

"כל מי שחושב לעסוק בטרור, כל מי שחושב על לפגוע באזרחים חפים מפשע, כל מי שמעורב בטרור צריך לקחת בחשבון שעלולות להיות לכך השלכות לא רק על עצמו באופן אישי, אלא גם על בני משפחתו.", הסביר ארדן את המהלך.

הבוקר הגיש ח"כ יריב לוין מהליכוד, הצעת חוק למלחמה בטרור, לפיה תשלל אזרחות ישראלית של מחבלים מורשעים, וגם של בני משפחותיהם שיקימו סוכת אבלים לציין אבל על מותם. בנוסף, תוחמר הענישה כלפי רעולי פנים, מיידי אבנים וזורקי בקבוקי תבערה – שיפסיקו להנות מהטבות הביטוח הלאומי, ולא יתאפשר להם להוציא רשיון נהיגה לתקופה של עשר שנים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הכבוד ויש כבוד
מלכה | 26-11-2014 11:56