בני עקיבא: בנט מתחמק מהחתימה הסופית - סרוגים

בני עקיבא: בנט מתחמק מהחתימה הסופית

הערב, בזמן ישיבת חברי מליאת הבית היהודי בעניין החוקה, יגיעו למעלה מ100 פעילים מסניף בני עקיבא בת-ים וימחו על התעלמותו של בנט מאיום הריסת סניף בני עקיבא שהבטיח כי לא יהרס

בני עקיבא: בנט מתחמק מהחתימה הסופית
  הפלאייר שהכינו פעילי סניף בת ים

הערב בשעה 16:30 יגיעו כ100 פעילי מטה המאבק נגד סגירת סניף בת ים לדיוני החקיקה של הבית היהודי באוניברסיטת תל אביב. שם יפגינו הפעילים נגד סגירת מתוכננת להפגנה יגיעו גם הורים שכולים שבניהם מונצחים במבנה וכמו כן גם חניכי, בוגרי והורי הסניף.

בנט נפגש עם בוגרי הסניף לדורותיהם בעבר והבטיח לסייע ולמנוע את הריסת המבנה בו קיים גם בית כנסת וחדר הנצחה לבוגרי הסניף. אולם כעת נענו החניכים בכתף קרה מצד השר

בנט התחייב בעבר למנוע את הריסת המתחם אשר נמכר לצורך בניית בניין מגורים ועל ידי הסדר עם הקבלן נמצא הפיתרון שעליו צרכים לחתום ראשי הבית היהודי, אולם מאז מציאת הפיתרון ועד לחתימתו השר בנט לא התייצב לחתימה מסודרת על הפשרה וכעת עומד הסניף שוב בפני הריסת מתחם הציונות הדתית בבת ים.

פלאייר סניף-page-002

הפלאייר שיחולק לבאי מרכז הבית היהודי

החניכים ליוו את בנט במהלך ביקורו בגוש עציון ביום פתיחת הלימודים, הם גם מקפידים להגיע בבקרים לביתו וללוות אותו בזמן היציאה לעבודה וכמובן, היום יגיעו החניכים וההורים השכולים למחות על היחס הקר שהם מקבלים.

לדברי מטה המאבק של בת-ים, המורכב ממתפללי בית הכנסת, הורים שכולים ונציגי בוגרי הסניף, ״אנו נמשיך ללוות את השר בנט באירועים הפומביים השונים, ואנחנו בטוחים שהוא לא ישכח לעמוד במילתו״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו