חדשות

בנט לחיילים: "תרימו את הראש, זה לא נגמר"

יו"ר הבית היהודי מבקש לעודד את רוחם של חיילי צה"ל: "הוכחתם גבורה ונחישות. אתם דור לוחמים שמביא כבוד למורשת הגבורה של עם ישראל. אנחנו אוהבים אתכם וגאים בכם"

בנט לחיילים: "תרימו את הראש, זה לא נגמר"
צילום: מתייחס לנסיגת צה"ל מעזה. בנט (צילום: פלאש 90)

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט מתייחס הבוקר (ראשון) לנסיגת כוחות צה"ל מרצועת עזה, וקורא לחיילים "להרים את הראש".

בנט הדגיש: "זה לא נגמר. אלה הרגעים שבהם קיימת הסכנה לשאננות, לנפילת מתח, לירידה בדריכות. תשמרו אחד על השני. תהיו דרוכים. אל תנוחו לרגע".

יו"ר הבית היהודי קרא "לאחדות ולגיבוי כשחיילינו נמצאים עוד מעבר לקווי האוייב ומסכנים את חייהם בשבילנו".

הוא פנה אישית לחיילי צה"ל שנלחמו בעזה ואמר: "הוכחתם גבורה, נחישות, חתירה למגע ורעות. אתם דור לוחמים שמביא כבוד למורשת הגבורה של עם ישראל. אנחנו אוהבים אתכם וגאים בכם".

עוד כתב בנט: "על הכל נדבר, כשיהיה הזמן לדבר. צריך להרים את הראש ולהמשיך הלאה. זה לא נגמר".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
יהודי
03.08.14

בנט -ראשם מורם ואתה רק מדכא אותם