נפתלי בנט בהלווית עודד בן סירא הי"ד: "נשלים את משימתך"
מבצע צוק איתן

נפתלי בנט בהלווית עודד בן סירא הי"ד: "נשלים את משימתך"

מבצע צוק איתן: יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט נשא דברים בהלווייתו של רב סמל עודד בן סירא הי"ד, שנהרג במהלך מבצע צוק איתן. "נכנסת לשם כדי לעצור את המוות; ויצאת משם כאשר אתה מצווה לנו את החיים", אמר בנט בהלוויה

בנט בהלווית בן סירא: "נשלים את משימתך"
  עודד בן סירא הי"ד (צילום: מתוך ynet)

רב סמל עודד בן סירא הי"ד, בן 22 מניר עציון, שנהרג במהלך מבצע "צוק איתן" הובא היום למנוחת עולמים. יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט ספד לו: "עודד, אתה מצטרף למחלקת החי"ר במרומים יחד עם יהושוע בן נון ודוד המלך, יהודה המכבי ובר כוכבא, חנה סנש ורועי קליין ועכשיו – גם אתה.

"אינך לבד. ואין שום בריה יכולה לעמוד במחיצתך ובמחיצת הרוגי המלכות שאיתך".

בנט פנה לחמאס, והבהיר: "האוייב שלנו חושב שאנחנו נתייאש. האוייב שלנו, אורח קצר-מועד בהיסטוריה, לא מכיר אותנו, ולא מכיר את ההיסטוריה. מול אוייב פחדן שמפקדיו מסתתרים מאחורי נשים וילדים, בורחים אל מתחת לבתי חולים ובתי ספר ומנדבים את אחיהם למות, אתה, עודד,  התנדבת להיות בחזית. מול אוייב המקדש את המוות;  אתה נלחמת כדי שנוכל לחיות כאן. מול אוייב חסר שורשים; אתה העמקת את השורשים שלנו כאן, וגם כשנקטף מאיתנו ענף, אף אחד לא יכול לעקור את העץ. אף אחד.

"היינו כאן לפני המחבלים החמאס, ונהיה פה הרבה אחריהם".

בנט המשיך ואמר: "עודד, נכנסת לעזה כחייל סדיר; ויצאת מילואימניק. נכנסת לעזה כחייל בגיוס חובה; ויצאת כמתנדב, נכנסת לעזה חי בגופך; ויצאת משם כאשר אתה חי בליבנו.

"נכנסת לשם כדי לעצור את המוות; ויצאת משם כאשר אתה מצווה לנו את החיים. עודד, נוח בשלום על משכבך – אנחנו נשלים את המשימה שהתחלת."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
דברים של טעם על עלם חמודות שנקטף באיבו
ישראלה | 22-07-2014 18:46
דברים של טעם על עלם חמודות שנקטף באבו. יהיה זכרו ברוך.. אילו לא הייתה התנתקות, והכל היו אוהבים את גבורת המתנחלים בכל חבלי ארץ הקודש, הכל היה אחרת.