רבבות התפללו בכותל לשחרור החטופים - סרוגים

רבבות התפללו בכותל לשחרור החטופים

בכותל המערבי בירושלים הסתיימה עצרת התפילה ההמונית בהשתתפות רבבות אנשים ובראשם הרבנים הראשיים לישראל. לתפילה הצטרפו קהילות מכל רחבי העולם

רבבות התפללו בכותל לשחרור החטופים
  עשרות אלפים בכותל המערבי (פלאש90)

עשרות אלפי בני אדם מילאו הערב (א') מפה לפה את רחבת הכותל המערבי בירושלים, בתפילה לשחרורם של שלושת הנערים החטופים אייל יפרח, גיל-עד שער ונפתלי פרנקל.

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו אמר לרבבות המשתתפים בכותל המערבי: "אנו מוכיחים לאויבנו כי עם ישראל חי ולא נישבר לעולם. העם כולו הגיע לכאן לכותל כאיש אחד בלב אחד מאוחד בתפילה לשלומם של החטופים שישובו במהרה לחיק משפחותיהם ועמם".

בתפילה לקח חלק גם הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף, שאמר "היום כולנו אחים, וכולנו מתפללים לשלומם של האחים החטופים שלנו, אייל, גיל-עד ונפתלי".

בתפילה לקחו חלק עשרות ארגונים ורבנים בהם רבה של צפת הרב שמואל אליהו, רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ', רב העיר העתיקה הרב אביגדור נבנצל, חברי הכנסת של הבית היהודי וסגן השר הרב אלי בן דהן, המקובל הרב יעקב עדס, הרב הצבאי הראשי הרב תא"ל רפי פרץ  הרב צבי טאו, יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ואישים רבים נוספים.

בעצרת התפילה, אמרו הרבנים והקהל פרקי תהילים, פיוטי סליחות ושלוש עשרה מידות של רחמים ולאחר מכן קבלת עול מלכות שמים. אסף, אחיו של אחד החטופים הרעיד את הלבבות כשקרא את שיר המעלות ממעמעקים. ביום התפילה שר הקהל האדיר את "אחינו כל בית ישראל".

אל עשרות אלפי המתפללים ברחבת הכותל הצטרפו מאות קהילות ברחבי העולם שקבעו את שעת התפילה ואמירת התהילים בזמן התפילה המרכזית בכותל המערבי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו