משפחת גולדין בדרישה: 'שמהנדס החמאס לא ייקבר בעזה'

משפחת גולדין בדרישה: 'שמהנדס החמאס לא ייקבר בעזה'

משפחת גולדין פנתה הערב למתאם השבויים והנעדרים, למתפ"ש ולמזכירו הצבאי של ראש הממשלה נתניהו, בדרישה כי ממשלת ישראל: לא תאפשר להשיב לקבורה בעזה את גופתו של מהנדס החמאס שחוסל במלזיה

משפחת גולדין בדרישה: 'שאל בטאש לא ייקבר בעזה'
  צילום: פלאש 90)

משפחת גולדין פנתה הערב (שבת) בדרישה לממשלת ישראל: לא לאפשר להשיב לקבורה בעזה את גופתו של מהנדס החמאס פאדי אל בטאש מרצועת עזה, שחוסל הבוקר במלזיה.

בפנייתם למתאם השבויים והנעדרים, ירון בלום, למתאם הפעולות בשטחים, אלוף יואב פולי מרדכי, ולמזכירו הצבאי של ראש הממשלה נתניהו, תא״ל אליעזר טולדנו, ציינו כי המשפחה מתנגדת נחרצות להחזרת גופתו של אל בטאש לקבורה בעזה כל עוד ארגון חמאס ממשיך להחזיק בחיילי צה״ל, סמ״ר אורון שאול וסגן הדר גולדין, ובאזרחים הישראליים.

משפחתו של  אל-בטש המתגוררת בעזה, מבקשת להעביר את גופתו של המהנדס שנהרג, לקבורה ברצועה, אך מעבר רפיח סגור ובישראל עוד לא הגיבו לבקשתם. מוקדם יותר הערב כתב השר בנט בטוויטר: כי "אסור שאיש הזרוע הצבאית של חמאס שנהרג במלזיה, פאדי אל בטאש, יובא לקבורה בעזה בטרם שחרור גופות הדר גולדין ואורון שאול".

חמאס רוצה לוויה תקשורתית גדולה

עוד הוזכר על ידי משפחת גולדין, כי פתיחת סוכת האבלים בעזה, לאחר היוודע דבר מותו של אל בטאש, היא עדות ברורה לכך שחמאס מחכה להזדמנות לקיים לוויה תקשורתית שתהיה אירוע תודעתי שיש למנוע את קיומו כל עוד חמאס מחזיק בחיילי צה״ל ובאזרחים ישראליים בניגוד לדין ההומניטרי הבינלאומי.

אין להשיב את גופתו של אל בטאש לקבורה בעזה

ממשפחת גולדין נמסר: ״הבהרנו לכל הנוגעים בדבר שעמדתנו בעניין זה ברורה ונחרצת ושאין להשיב את גופתו של אל בטאש לקבורה בעזה. אנו משוכנעים שישראל צריכה לפנות בעניין הזה גם למצרים ולא לאפשר את העברת הגופה של המחבל דרך מעבר רפיח״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השבת הבנים הביתה
יסמין יצחקי ראשון לציון 0523310214 | 25-04-2018 17:46
נתניהו התעורר השב את הבנים עשה מאמצים היום היה סיכוי מה זאת אומרת להביא לקבורה בעזה כאשר הבנים הגיבורים האמיצים לא מקבלים את אותו הדבר השיבו הבנים הביתה זה מה שמתחייב אין הנחות