בנט: "קודם הנעדרים; למנוע קבורת מהנדס החמאס" - סרוגים

בנט: "קודם הנעדרים; למנוע קבורת מהנדס החמאס"

השר נפתלי בנט קורא למנוע את קבורתו של מהנדס חמאס פאדי אל-בטש ברצועת עזה, שחוסל בירי בצאתו ממסגד במלזיה, זאת עד שיושבו גופות החיילים הנעדרים, הדר גולדין ואורן שאול, דברי השר

בנט: "קודם הנעדרים; למנוע קבורת מהנדס החמאס"
  (צילום: מרים אלסטר /פלאש 90)

שר החינוך וחבר הקבינט נפתלי בנט קרא הערב (שבת) למנוע את קבורתו של מהנדס חמאס פאדי אל-בטש ברצועת עזה, שחוסל בירי בצאתו ממסגד במלזיה, זאת עד שיושבו גופות החיילים הנעדרים, הדר גולדין ואורן שאול, דברי השר.

בנט כתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏אסור שאיש הזרוע הצבאית של חמאס שנהרג במלזיה, פאדי אל בטאש, יובא לקבורה בעזה בטרם שחרור גופות הדר גולדין ואורון שאול, על מנת שיובאו לקבורת ישראל".

פאדי אלבטש, מהנדס ארגון הטרור חמאס, חוסל היום למוות במלזיה על ידי  שני מתנקשים שירו עליו מטווח אפשר כשהם רכובים על אופנוע. כך על פי דיווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "סאפא".

בעזה מאשימים: המוסד הישראלי אחראי לחיסולו

משפחתו של  אל-בטש המתגוררת בעזה, מבקשת להעביר את גופתו של המהנדס שנהרג לקבורה ברצועה, אך מעבר רפיח סגור ובישראל עוד לא הגיבו לבקשתם.

אל בטש בן 35, הרצה באוניברסיטה פרטית בבירת מלזיה קואלה לומפור, ונורה ע"י שני חשודים כשהיה בדרכו לתפילת הבוקר במסגד הסמוך לביתו. על פי הדיווחים, הוא נהרג במקום לאחר ש-10 כדורים נורו לעברו.

בעזה מאשימים את המוסד הישראלי במותו, ודרשו מהשלטונות המלזיים "לערוך חקירה דחופה כדי לחשוף את האחראים לחיסול לפני שיימלטו מהמדינה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו